Skip to main content
Beantwoord

KPN Veilig installeren op de tablet van mijn echtgenote lukt niet

• April 1, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

In kom niet verder met met het installeren KPN-veilig op de tablet, als ik op de laptop een gebruiker wil toevoegen dat wordt er een mail naar de tablet gestuurd waarop een knop om KPN-veilig app te downloaden tot hier gaat het goed.

Dan wordt gevraagd: Voeg eerst uw (actieve) KPN Internetabonnement (is mijn eigen Internetabonnement?) aan uw KPN ID via Mijn KPN. op mijn KPN.com. Dit moet ik dus doen op de tablet maar deze heeft een ander KPN ID van mijn echtgenote.

Mijn vraag is kunt u voor mij visualiseren hoe ik dit moet doen. 

Met vriendelijke groet Jan.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Pisbak .  Volgens mij kun je het beste even inloggen met jouw account op de tablet van je vrouw. Dan zou je KPN Veilig probleemloos moeten kunnen koppelen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 3, 2025

Hoi ​@Pisbak .  Volgens mij kun je het beste even inloggen met jouw account op de tablet van je vrouw. Dan zou je KPN Veilig probleemloos moeten kunnen koppelen. 

• Topper
  • April 15, 2025

Als het goed is kun je met je account in het totaal 5x een computer beschermen met f-secure.

(http://veilig.kpn.com) daar kun je een computer aanklikken en daarna aangeven of het voor de computer is waarop je nu werkt of voor een andere computer. Heb je dat gedaan, moet je wat downloaden en krijg je een .exe bestand  die je moet aanklikken. die installeert zich en de rest wijst zich zelf.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.