Skip to main content
Beantwoord

KPN Veilig niet inbegrepen ondanks dat dit wel gezegd is

  • 21 July 2024
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

ik kom bij vrienden op leeftijd over de vloer, die mij vroegen te helpen met KPN Veilig. Gezien zij niet zo thuis zijn jn de digitale wereld. Ze wilden gebruik gaan maken van KPN veilig/F-secure. Echter zat dat niet in hun oude contract inbegrepen en konden we het ook niet via KPN id aanzetten. Wij bellen kregen we te horen dat het abonnement te oud was. De enige optie was; vernieuwen van het abonnement. We kregen te horen dat er dan STANDAARD voor 5 apparaten kpn veilig bij inbegrepen zou zitten. De volgende dag ging het abonnement in. Toen we de apparaten gingen verbinden/kpn veilig gingen installeren, bleek er helemaal niks aan te staan. Wij dus weer bellen, kregen te horen dat dit inderdaad niet bij het abonnement zat. We zouden terug gebeld worden omdat het doorgezet moest worden naar een andere afdeling. Toen we een dag later belden bleek dat er helemaal geen notitie van gemaakt was! Ofwel we zouden nooit terug gebeld worden. Gezien zij speciaal en alleen voor dat kpn veilig hun contract gingen vernieuwen, wilden ze het herroepen. Echter toen kregen ze te horen dat er helemaal niet meer standaard KPN veilig bij inbegrepen zat. En dat ze alleen kpn veilig aankonden zetten voor maarliefst 15 apparaten, voor een extra bedrag van €4,99 p.m! Daarvoor hadden zij het contract niet vernieuwd!!!!! 

Het vreemde komt nog, want ik had zelf mijn eigen contract die week ervoor vernieuwd (internet+tv 100mbit) en bij mij zat er wel kpn veilig bij voor welliswaar maar 2 apparaten. 
 

In eerdere berichten op dit forum werd ook gesproken van bij nieuw contract zitten er 2 apparaten bij. Jullie zijn hier heel onduidelijk over op jullie website en in de onderlinge communicatie! Er wordt hier met 2 maten gemeten. En hoe we behandeld/te woord gestaan zijn is gewoon onbeschoft! Dingen beloven en niet nakomen. 

We kregen te horen dat er dan STANDAARD voor 5 apparaten kpn veilig bij inbegrepen zou zitten.

Dat was eerst zo. Tot ongeveer een half jaar geleden ofzo. Maar dat heeft KPN eruit gegooid. Dus de medewerker die u dit verteld heeft was niet goed bij.


Het vreemde komt nog, want ik had zelf mijn eigen contract die week ervoor vernieuwd (internet+tv 100mbit) en bij mij zat er wel kpn veilig bij voor welliswaar maar 2 apparaten. 

U heeft uw huidige abonnement verlengd. Uw abonnement is daarbij gewoon hetzelfde gebleven met dezelfde voorwaarden.

Bij uw vrienden is het abonnement omgezet naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Dat is het verschil. 


@Nick83 nee ook ik had em vernieuwd naar nieuwer abbo-vorm, niet verlengd. 
 

Dan nog blijf ik het vreemd vinden, dat er speciaal voor kpn veilig een nieuw abbo is afgesloten. En vervolgens mochten we em niet herroepen (binnen 14 dagen), omdat niet datgene wordt geleverd wat was aangeboden. 


Dan nog blijf ik het vreemd vinden, dat er speciaal voor kpn veilig een nieuw abbo is afgesloten. 

Ik vind het niet vreemd. De meeste mensen gebruiken het niet. Maar die zouden er zo wel voor betalen. Dat is niet eerlijk.


En vervolgens mochten we em niet herroepen (binnen 14 dagen), omdat niet datgene wordt geleverd wat was aangeboden. 

Had het überhaupt wat uitgemaakt? Oudere abonnementen zijn vaak duurder. Was dat bij uw vrienden ook niet zo?


Reageer