Skip to main content
Vraag

KPN Veilig Virusscanner maakt computer zeer traag?

• February 17, 2026
  • 28 reacties
  • 456 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

• Auteur
  • Slimmerik
  • April 19, 2026

En wederom van ​@Arjan van KPN na 12 dagen nog steeds geen reactie op een privé bericht.

Wel allemaal acties van mij vragen, maar adequaat terug reageren is helaas niet vanzelfsprekend. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

De reden dat ik niet meer reageerde, is omdat je hebt aangegeven niet meer verder te willen met dit proces. Ik heb je gevraagd een aantal dingen te testen op verzoek van F-Secure en aangegeven dat het soms een traag en herhalend proces kan zijn, maar je gaf aan dat je er geen tijd en moeite meer in wilde steken. Dan houdt het helaas op en heeft het geen zin om nog verder in discussie te gaan. Mocht je toch nog graag ondersteuning willen voor je probleem, dan vraag ik je de drie zaken te testen die in het privébericht staan en mij daarvan een terugkoppeling geven. 

Mocht je daar niet voor open staan, dan stel ik voor dat we het gesprek hier staken. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • April 21, 2026

De reden dat ik niet meer reageerde, is omdat je hebt aangegeven niet meer verder te willen met dit proces. Ik heb je gevraagd een aantal dingen te testen op verzoek van F-Secure en aangegeven dat het soms een traag en herhalend proces kan zijn, maar je gaf aan dat je er geen tijd en moeite meer in wilde steken. Dan houdt het helaas op en heeft het geen zin om nog verder in discussie te gaan. Mocht je toch nog graag ondersteuning willen voor je probleem, dan vraag ik je de drie zaken te testen die in het privébericht staan en mij daarvan een terugkoppeling geven. 

Mocht je daar niet voor open staan, dan stel ik voor dat we het gesprek hier staken. 

Heel vreemde reactie dit. Want ik heb in mijn reactie een aantal vragen gesteld over de test die jullie hebben uitgevoerd, waarop ik géén antwoord heb gekregen.
Dus je verwacht van mij dat ik er een heleboel tijd en moeite in stop, omdat JULLIE  product niet goed werkt, en als ik dan vragen heb omdat jullie conclusies niet kloppen, dan krijg ik géén antwoord. 
Ik vind het nogal eenzijdig dat er steeds aan míj gevraagd wordt er tijd in te stoppen, en dat er van jullie kant al meerdre malen niet gereageerd is, of dat ik dingen tot 3x toe opnieuw moest doen omdat jullie er niets mee gedaan hadden. 

Misschien moeten jullie er zelf eens wat meer aan doen om dit product te verbeteren. Er zijn een heleboel mensen met dezelfde klachten.
Inmiddels heb ik KPN veilig al een dag of 10 uit staan, en ik heb nergens meer last van….