Skip to main content

Hoi, ik vroeg me af of het mogelijk was de gratis KPN Veilig Virusscanner (F-Secure) te vervangen met KPN Veilig Wachtwoordmanager (1Password) als gratis product. F-Secure wordt niet door mij gebruikt en 1Password lijkt me een stuk handiger. 

Beste @merwie,

Ik ben bang dat KPN dit niet gaan doen, want 1Password is een betaalde dienst buiten de KPN diensten, dan ben ik bang dat KPN dit niet als gratis dienst gaat aanbieden.

  • 1Password bij KPN - € 2,99 per maand
  • 1Password bij hun zelf - € 3,99 per maand

 


Hoi, KPN Veilig Virusscanner is van F-Secure, volgens de F-Secure website kost dit tussen de 40 en 73 euro per jaar. Dit is duurder dan 1Password (Uiteraard heeft KPN andere contracten met F-Secure en is het een stuk goedkoper voor KPN) 

Zou het misschien mogelijk zijn dit als feedback op te geven? 


Zou het misschien mogelijk zijn dit als feedback op te geven? 

@merwie je kunt hier op het forum ook een “feedback” geven. 😉


Oke, bedankt, zal ik doen! Fijne avond nog :) 


Hoi,

recent is de optie om 1Password/KPN Veilig Wachtwoordmanager te kopen toegevoegd. Je krijgt al een tijdje F-Secure/KPN Veilig Virusscanner gratis, helaas kan je niet zelf kiezen of je gratis KPN Veilig Virusscanner wilt of KPN Veilig Wachtwoordmanager. Allebei hebben ze ongeveer de zelfde waarde voor consumenten (F-Secure kost 56.495 Euro per jaar bij een 2 jarig abonnement en 1Password rond de 35.88 Euro per jaar bij KPN, 53.88 Euro per jaar voor een familie abonnement.).

Het zou dus fijn zijn als je de keuze kreeg tussen KPN Veilig Virusscanner 5 apparaten en KPN Veilig Wachtwoordmanager individual, met de keuze om voor bijvoorbeeld 1,49 te upgraden naar 1Password family, of het misschien gratis te krijgen in combinatie met Mobiel.