Skip to main content

Ik kreeg onlangs het bericht dat mijn KPN-mail was gehackt met de vermelding van mijn wachtwoord erbij (bericht van de hacker via mijn eigen mailaccount.

Ik heb inmiddels al mijn wachtwoorden veranderd en mijn computer opgeschoond en nieuwe windows 11 erop gezet.

Maar als ik nu naar KPN webmail ga, met mijn nieuwe wachtwoord, dan opent deze site met een slotje voor aan, maar na een poosje met mijn mails bezig te zijn, verdwijnt het slotje met de melding dat dit geen veilige verbinding is.

Ik gebruik daarbij de Google browser.

Ik vertrouw KPNmail niet meer en heb alles inmiddels op googlemailadressen gezet. Maar hoe kan dit ?

Het lijkt mij erg vervelend en best een klus, zo na een hack: wachtwoorden veranderen en de PC opschonen. Fijn dat het gelukt is, @Yo Do!
 

Maar als ik nu naar KPN webmail ga, met mijn nieuwe wachtwoord, dan opent deze site met een slotje voor aan, maar na een poosje met mijn mails bezig te zijn, verdwijnt het slotje met de melding dat dit geen veilige verbinding is.

Ik gebruik daarbij de Google browser.

Ik heb hier niet direct een antwoord op; ik denk graag met je mee!

Kun je eens inschatten hoe lang een poosje is? Ben je na het verschijnen van de melding nog wel ingelogd in KPN Webmail of moet je opnieuw inloggen?

Ervaar je dit ook als je inlogt in de KPN Webmail, via een incognitovenster?
(Via de instellingen, 3 puntjes rechtsboven in Google Chrome, kun je kiezen om te internetten via een incognitovenster).