Skip to main content
Vraag

Krijg geen toegang tot F-Secure download

• February 14, 2026
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Heb ongeveer een week KPNtv+box en internet. Heb mijn KPNid en kan prima inloggen maar krijg geen toegang tot F-secure. Krijg steeds maar het verzoek om mijn abonnement te koppelen. Diverse keren gedaan maar geen F-secure toegang . Dus geen F-secure op mijn pc.

Ik weet het niet meer. Iemand misschien wel.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 14, 2026

Beste ​@Berze heb je je thuisabo gekoppeld aan een eigen KPN-ID, zowel via de website en/of de MijnKPN app?

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Berze, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden!

Zoals ​@JanD al uitvroeg, is je thuisabonnement al gekoppeld aan je eigen KPN ID? Het is belangrijk dat het internetabonnement daadwerkelijk aan hetzelfde KPN-ID gekoppeld is waarmee je probeert in te loggen voor KPN Veilig. Dit kun je checken in MijnKPN bij ‘Producten’. Daar moet je internetabonnement zichtbaar zijn onder hetzelfde KPN ID waarmee je inlogt.

Zie je daar geen internetabonnement staan? Dan is de koppeling niet goed en moet je het abonnement eerst toevoegen via ‘Abonnement koppelen’.

Kom je er niet uit of blijft het probleem bestaan? Laat het dan gerust even weten. Dan kijk ik graag met je mee om te zorgen dat je toegang krijgt tot KPN Veilig.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Berze, we hebben nog geen reactie van je ontvangen, daarom wil ik even checken of het inmiddels gelukt is! Mocht je er nog niet uitkomen of loop je ergens vast, laat het dan gerust weten.