Skip to main content

Laptop meldt steeds dat ik hem moet beveiligen terwijl ik F-Secure heb

• April 30, 2025
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

krijg regelmatig de melding op de laptop dat ik hem moet beveiligen wat hij in eerste instantie al is als ik met de laptop werkt.

Toch moet ik herhaaldelijk de laptop op starten in F- Secure

Groet Piet

May 2, 2025

​@Dublin 

Er zijn ook nep-meldingen over virusscanners. Dus vandaar dat ik om een screenshot vraag. Met PrintScreen of de Kniptool in Windows kan je een screenshot maken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • May 1, 2025

heb tot op heden nog geen reacties hierop gehad.

Kan iemand mij een tip geven?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 1, 2025

Hoe ziet zo'n melding eruit? Heb je daar een screenshot van?

• Auteur
  • May 2, 2025

Beste AriënC ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.

Heb inmiddels contact gelegd met de KPN en bevelen mij aan om f- secure er af te doen en opnieuw te downloaden.

Als dit lukt laat ik dat aan je weten.

Groet Piet

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 2, 2025

​@Dublin 

Er zijn ook nep-meldingen over virusscanners. Dus vandaar dat ik om een screenshot vraag. Met PrintScreen of de Kniptool in Windows kan je een screenshot maken. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Dublin en welkom bij de KPN Community. Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de melding, dus mocht hij weer tevoorschijn komen na het opnieuw installeren van F-Secure, laat het hier dan weten! 

Als het niet lukt om een screenshot te maken kun je eventueel ook een foto maken van de melding met je mobiel (als deze een camera heeft) en die hier plaatsen. 🙂