Er is bij ons in de straat een nieuwe verdeelkast geplaatst die ongeveer elke 10 minuten de fans laat opspinnen en dan behoorlijk wat lawaai maakt. Kan hier naar gekeken worden?
https://www.google.nl/maps/@52.9382133,4.7665158,241m/data=!3m1!1e3
Er is bij ons in de straat een nieuwe verdeelkast geplaatst die ongeveer elke 10 minuten de fans laat opspinnen en dan behoorlijk wat lawaai maakt. Kan hier naar gekeken worden?
https://www.google.nl/maps/@52.9382133,4.7665158,241m/data=!3m1!1e3
Beste
zou je alsjeblieft er een foto van willen maken? Dan weten we welke het is.
Ik hoop dat het duidelijk genoeg is. Ik ga in het donker weg en kom in het donker weer thuis.
Ik hoop dat het duidelijk genoeg is. Ik ga in het donker weg en kom in het donker weer thuis.
Het is hartstikke duidelijk! Dank voor de foto!
Mogelijk is dit linkje iets duidelijker, dan staat de stip van de kast er ook op.
Mogelijk is dit linkje iets duidelijker, dan staat de stip van de kast er ook op.
Dat is grappig! Want op de streetview staat die kast er niet:
Dat klopt de kast is een paar maanden geleden geplaatst, de streetviewdata is van 7-2017
Op de luchtfoto uit 2019 zie je hem wel staan.
Ik heb mijn foto even lichter gemaakt zodat het hek duidelijker is.
Beste
Bedankt voor de info, het kan even duren dat een KPN moderator hier reageert, maar we zijn ermee bezig.
Hallo
Profiel aangevuld.
De kast is in de woning hoorbaar en erger nog, hij houdt mij uit de slaap. Ik heb geluiddempende rolluiken maar zelfs die houden het geluid niet tegen.
Ai, dat is echt heel zuur,
Ik had gehoopt dat het inmiddels al was verholpen. Maar uit je bericht kan ik opmaken dat je gen verschil merkt? Ik ga er even achteraan,
Goedemorgen
Ondertussen zijn we weer een weekje verder maar het lawaai is nog niet weg. Enig idee wanneer hier wat aan gedaan gaat worden? Mijn buren hebben er ook hinder van en vragen mij nu ook steeds hoe het er mee staat. Wij zouden het appreciëren wanneer wij van een stille kerst kunnen genieten.
Is het nou nog niet opgelost? We hebben de opdracht uitstaan bij Allinq, onze onderaannemer. Dus mocht je een auto / bus van ze zien staan. Dan zijn we ermee bezig. Ik ga er weer achteraan! Dit kan zo niet.
Hey
We gaan nu onderzoeken of er een stille ventilator nodig is om het geluid verder te reduceren. Ik verwacht niet dat het voor de kerst gaat gebeuren. Maar ik zal je op de hoogte houden via dit topic.
Hallo
Hé
@Nadia, ik begrijp dat er tijdens de feestdagen niet veel wordt gedaan maar het begint nu wel bijzonder vervelend te worden; Sinds enkele dagen zoemt de kast nu elke paar minuten. Ik heb er vannacht even een opname van gemaakt want ik kon de slaap niet meer vatten. De ruis is van mijn camera, in werkelijkheid is het lawaai in een stille slaapkamer nog doordringender.
Oef, dat is niet fraai,
Hallo
Hey
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.