Skip to main content
Beantwoord

Mail gekregen over wijzigen abonnement, maar ik heb niets aangevraagd. Phising?

  • 9 July 2024
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Op 008-07-2024 heb ik twee e mail ontvangen over wijziging in het abonnenemt welke ik heb aangevraag en aanmelding van nieuw apparaat Beide is niet het geval Ik neem daarom aan dat dit phishing mails zijn. Ik ga er namelijk vanuit dat KPN dit niet op eigen initiatief doet Klopt dit 

Heb je een mail gekregen over de aanmelding van een nieuw apparaat? Die moet je dan even goed nalezen en eventueel aangeven dat jij dit niet was als je dat niet gedaan hebt.

Verder zou ik ook maar even met de helpdesk bellen om te vragen wat er precies veranderd is en vanaf welk IP-adres.


wat is het telefoonnumer van de helpdesk ik kan deze nergens vinden 


Beste @wijzigingen  De helpdesk is bereikbaar via 0800-0402


dank je wel voor de snelle reactie


contact gehad met helpdesk. Geen phishing mail. Mijn snemheid is gratis verhoogd. Helpdesk had al meerdere telefoontjes gekregen. Jullie nog bedankt voor het meedenken 


Aha, normaal kondigen ze dat wel aan via de mail. Had je daar geen bericht van gehad?

In ieder geval goed dat je hebt gebeld: beter een keer teveel dan dat er echt iemand aan je abonnement heeft zitten rommelen.


Het is altijd goed om scherp te zijn, @wijzigingen! Heel goed dat je daarom even gebeld hebt met de telefonische klantenservice.


Reageer