Skip to main content
Vraag

Mail van KPN over kadootje leidt naar een onbeveiligde website

  • 6 August 2024
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Hoi, ik heb een mail van kpn, kadootje voor jou.

Ik klik op de link in de mail, ga naar onbeveiligde site.

 

@AliceE Probeer deze Voor Jou. Omdat we blij met je zijn.


Daar gaat het niet om. Ik weet hoe ik daar kom. Het is alleen waardeloos om snel online contact te krijgen met kpn en dit te melden, zodat ze aktie kunnen ondernemen 


Hallo @AliceE ,

Op deze manier heb je het prima aan KPN kunnen melden. Wil je rechtstreeks contact? Bel dan met 0800-0402. 
 

Maar ik heb hier nooit problemen met die mailtjes van KPN. Je zou zelf ook even naar jouw instellingen kunnen kijken. Heb je wel het juiste beveiligingsniveau ingesteld? 


Hallo @AliceE ,

Op deze manier heb je het prima aan KPN kunnen melden.

Klopt helemaal, dus heel erg bedankt voor het signaal, @AliceE! Ik heb het doorgegeven en er wordt direct naar gekeken.

 


Hallo @AliceE ,

Op deze manier heb je het prima aan KPN kunnen melden. Wil je rechtstreeks contact? Bel dan met 0800-0402. 
 

Maar ik heb hier nooit problemen met die mailtjes van KPN. Je zou zelf ook even naar jouw instellingen kunnen kijken. Heb je wel het juiste beveiligingsniveau ingesteld? 

Ik heb ook nog nooit problemen gehad, vandaar deze melding. Fijn dat het opgepikt is door kpn 


Hi @Shyrin van KPN Ik had het zojuist ook even. Ik koos kpn.com/combivoordeel. Normaal kom je dan terecht op www.kpn.com maar dit keer niet. Iets met een certificaat van *.open.kpn.com 

Nu gaat het weer goed.

 


Reageer