Skip to main content
Beantwoord

Mijn website wordt geblokkeerd door Extra Veilig Internet

• June 12, 2025
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

Beste, 

Ik merk dat mijn websitehttps://pleisters-test.nl momenteel wordt geblokkeerd door Extra Veilig Internet.

De site is onlangs opgezet en voorzien van een geldig SSL-certificaat van Let's Encrypt. Alle pagina's laden correct via HTTPS, er is geen sprake van mixed content of verdachte scripts, en er zijn geen vermeldingen op blacklists. Ik heb dit gecontroleerd via onder andere:

• Why No Padlock

• Google Safe Browsing

• SSL Labs

• DNS-cache gewist + modem opnieuw opgestart

Ook via mobiel netwerk is de site probleemloos bereikbaar, wat suggereert dat de blokkade vanuit Extra Veilig Internet komt.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn domein te herbeoordelen en eventueel van de blokkadelijst te halen?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp! Met vriendelijke groet, Leo Faber

Beste antwoord door Leo Faber

Ik had het niet in de gaten. Maar met dank aan je berichtje heb ik contact met ze opgenomen met 0800 0403 en ik sta inmiddels op de whitelist en dus kunnen we weer door! 

Dank voor je reactie en tip!

Groet van Leo

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 12, 2025

Beste ​@Leo Faber zo te lezen ben je een zakelijke klant en dan kun je het beste even bellen met 0800 0403, de zakelijke helpdesk.

Zo te zien een website ‘under construction’, maar ik heb er als consument wel toegang toe.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 12, 2025

Hoi Jan, 

Dank voor je reactie. Iemand had me verteld dat het via dit forum zou werken, maar als een beller sneller is, doen we dat ;)

Nogmaals dank

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 12, 2025

Beste ​@Leo Faber dit forum is voor en door consumenten en hebben geen inzicht in zakelijke toepassingen, vandaar mijn advies.

Succes.

P.S.

Laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 12, 2025

Ik had het niet in de gaten. Maar met dank aan je berichtje heb ik contact met ze opgenomen met 0800 0403 en ik sta inmiddels op de whitelist en dus kunnen we weer door! 

Dank voor je reactie en tip!

Groet van Leo

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 12, 2025

Beste ​@Leo Faber wat goed om te lezen dat het zo snel opgelost is 

Bedankt voor de update