Skip to main content
Beantwoord

Na installeren KPN Veilig kan ik sommige websites niet laden

• September 4, 2025
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik krijg ook na installeren KPN Veilig bij vele sites bv mijnoverheid melding:

mijn.overheid.nl duurde te lang om te reageren

Probeer het volgende:

• Verbinding controleren
  • de proxy en firewall controleren

ERR_TIMED_OUT

Controleer uw internetverbinding

Controleer de netwerkkabels, modem en routers.

Toestaan dat Microsoft Edge toegang heeft tot het netwerk in uw firewall- of antivirus- instellingen.

Als deze al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kunt u proberen deze uit de lijst te verwijderen en opnieuw toe te voegen.

Als u een proxyserver gebruikt:

Ga naar het Microsoft Edge menu > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven > Proxy-instellingen wijzigen > LAN-instellingen en schakel het selectievakje Een proxyserver voor uw LAN gebruiken uit.

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Heb van alles al gedaan. KPN veilig verwijdert en weer opnieuw geinstalleerd. Router wifi aan- uigezet.

Moet ik wat doen binnen windows?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@bets tiebot, welkom op onze community! We hebben een eigen topic voor jouw vraag gemaakt. Ben je er in de tussentijd uit gekomen? Werkt het na het verwijderen van KPN Veilig wel weer? Je zou anders kunnen proberen een andere browser te gebruiken zoals Chrome of Firefox. Verder ben ik wel benieuwd wat voor apparaat met welk besturingssysteem je gebruikt.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Hoi ​@bets tiebot, welkom op onze community! We hebben een eigen topic voor jouw vraag gemaakt. Ben je er in de tussentijd uit gekomen? Werkt het na het verwijderen van KPN Veilig wel weer? Je zou anders kunnen proberen een andere browser te gebruiken zoals Chrome of Firefox. Verder ben ik wel benieuwd wat voor apparaat met welk besturingssysteem je gebruikt.

• Auteur
  • September 9, 2025

Had KPN veilig reeds verwijderd en ook Chrome gebruikt.

probleem is inmiddels, na tel.contact KPN, opgelost. Heb nieuwe modem gekregen en alles doet het weer.