Skip to main content
Vraag

Netflix wordt steeds onterecht geüpgraded naar Netflix Premium, Abuse en klacht helpen zover niet

• September 1, 2026
  • 0 reacties
  • 19 keer bekeken

Beste moderators,

Ik vraag hier dringend jullie hulp omdat ik via de telefonische klantenservice niet meer verder kom. Mijn KPN-account/Netflix-koppeling wordt al geruime tijd herhaaldelijk gehackt, waarbij mijn abonnement zonder mijn toestemming steeds opnieuw wordt geüpgraded naar Netflix Premium.

Wat er al is gebeurd:

• Ik heb alle mogelijke beveiligingsstappen ondernomen: wachtwoorden van KPN en e-mail meerdere keren gewijzigd, 2FA ingeschakeld en overal uitgelogd.

• Er is een officiële klacht aangemaakt onder nummer 9049487752. Er wordt door de klantenservice gezegd dat afdeling Fraude hiermee bezig is maar ik hoor al niets vanaf 23 juli. Klantenservice kan ook niet aangeven wanneer de afdeling fraude bij mij terug komt. 

• Vorige week werd mij gebeld dat alles was opgelost, maar de dag daarna was het direct weer raak.

• Boodschappen om me terug te bellen worden niet nagekomen.

• Zojuist geeft de afdeling Abuse aan dat zij hier niets mee kunnen/doen, en de reguliere klantenservice kan de technische oorzaak in de systemen niet verhelpen.

Ik word nu letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd terwijl het beveiligingsprobleem op mijn account blijft bestaan en er onterecht kosten worden gemaakt.

Mijn gegevens (klantnummer en telefoonnummer) staan afgeschermd in mijn forumprofiel. Kan een moderator dit dossier alstublieft per direct escaleren naar een klachtbehandelaar of de juiste technische afdeling om dit lek definitief te dichten en de schade af te handelen?

Alvast bedankt.