... het helpt NIET (legen v/d cache/cockies/opnieuw opstarten).
Dat is apart, van anderen begreep ik dat het legen van de browser cache en het verwijderen van de cookies er voor zorgt dat die popup niet meer getoond wordt.
Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat kpn op dergelijke manier zijn klanten benaderd, maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik iets dergelijks krijg. Meestal krijg ik slechts een korte melding van Bitdefender dat er een ongewenste verbinding geblokkeerd is. Het is zeer onregelmatig overigens. Soms meermaals op een dag en dan weer een paar dagen niet. Op verschillende bekende nieuws en weer websites zonder aldaar op advertenties of andere niet betrouwbare linkjes te klikken. Aangezien deze link nu nog steeds werkt zal ik het eens met Bitdefender en Microsoft opnemen. Hopelijk kunnen zij er wat aan doen. Nogmaals hartelijk bedankt voor uw reacties en mijn excuses als ik soms wat onbeleefd overkwam.
Wat je er aan kunt doen is de cache van jouw browser legen en cookies verwijderen.
En als laatste advies: Plaats dergelijke links niet meer hier op het forum.
Ik heb de KPN moderators gevraagd de link te verwijderen.
Sorry, Ik heb de link zelf al verwijderd. Dacht dat hij wellicht hulpvol kon zij voor kpn.
Toch bedankt, maar het helpt NIET (legen v/d cache/cockies/opnieuw opstarten).
Ik probeer installaties van besturingssysteem, programma's en browsers altijd zo standaard mogelijk te houden. Ik ben niet zo van het tweaken, zeg maar. Gisteren kreeg ik een tip van iemand die ik wel heb uitgevoerd nu: Ik heb in de 2 browsers die ik gebruik, Chrome en EdgeChromium, een adblocker geïnstalleerd. uBlock Origin. Op internet lees ik hier goede verhalen over.
Microsoft: Dit komtweleens voor als er advertenties geladen worden op een site. Wat eigenlijk constant gebeurd op diverse nieuwssites. Hun advies: installeer een (gratis) ad-blocker extensie in Edge.(Bedankt dus katana).
Bitdefender: De url is naar het lab verstuurd voor analyse en wordt binnen 72 uur opgenomen in de definities als dit inderdaad een false negative blijkt te zijn.
Ik heb dit maar gelijk weggegooid, te mooi om waar te zijn.
Dezelfde melding heb ik zojuist ook ontvangen tijdens het bezoeken van een intternetpagina om iets op te zoeken.
dit is dus een fishing mail.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.