Skip to main content

PC veilig kan ik niet 'downloden' uit de 'App Store' voor mijn Android tablet (Samsung Galaxy Tab S2, model SM-T819 waar Android versie 7.0 op staat).
App store geeft de tekst: 'Deze app werkt niet op je apparaat'
Het heeft lange tijd prima gewerkt. Toen het ineens niet meer goed werkte kort geleden, heb ik de app verwijderd en wilde hem opnieuw downloaden. Dit tablet werkt verder wel goed maar is nu niet goed beveiligd omdat kan 'KPN Veilig' er niet opnieuw op kan zetten terwijl er wel Android 7.0 op staat.  Oorzaak?

Volgens de app store is minimaal Android 8.0 vereist. 

Op de website van KPN staat Android 7.0 en hoger. Maar die informatie is achterhaald denk ik.


KPN Veilig vereist minimaal Android 8.0 zoals ook in de Play Store vermeld wordt.


KPN Veilig vereist minimaal Android 8.0 zoals ook in de Play Store vermeld wordt.

Maar bij KPN op de website staat:

Dat is dus achterhaald. 


Waar staat dat precies @Nick83 (met link)? Dan meld ik die fout bij de moderators.

edit: link al gevonden, de fout is gemeld.


Zojuist terugmelding ontvangen: de moderator laat dit aanpassen door het website team.


Hoi @MatthijsvZ , inmiddels is de KPN website aangepast:

KPN Veilig werkt alleen op Android 8.0 en hoger.

 

cc: @Nick83 


Hallo @MatthijsvZ ,

Tegenwoordig is zelfs Android 10 vereist. De website van KPN en de playstore lopen hopeloos achter. Dit heb ik ruim een maand geleden al eens gemeld bij een moderator en zojuist heb ik daar een herinnering achteraan gestuurd. 

bron : 

https://www.f-secure.com/nl/internet-security

 

Welke platforms worden ondersteund?

Windows 8.1, Windows 10 versie 21H2 of later, Windows 11, macOS 12 (Monterey) of later, iOS 16 of later, Android 10 of later. ARM-tablets worden niet ondersteund.

 

Deze minimale vereisten zijn al hier op het forum bevestigd door een medewerker van f-secure. 

Zie bv dit topic :

https://forum.kpn.com/online%2Dveiligheid%2D25/werkt%2Dkpn%2Dveilig%2Dop%2Dandroid%2D9%2Dik%2Dkrijg%2Dfoutcode%2D0%2D609907?postid=1904421#post1904421

 


Reageer