Skip to main content
Beantwoord

Phishing via sms over Seaters en KPN

• 31 mei 2021
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik krijg net deze sms, gezien het nummer uit Belgiƫ komt, ga ik uit van phishing. Klopt dat?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Esme79 ,

Vrijwel zeker is dit een legitiem bericht. Momenteel kun je prijzen winnen via KPN en Seaters. 

Maar log voor de zekerheid in op Seaters op de normale manier. (Dus niet via de link) Je hebt 24 uur de tijd om jouw prijs te claimen. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38210 reacties
  • Antwoord
  • 31 mei 2021

Hallo @Esme79 ,

Vrijwel zeker is dit een legitiem bericht. Momenteel kun je prijzen winnen via KPN en Seaters. 

Maar log voor de zekerheid in op Seaters op de normale manier. (Dus niet via de link) Je hebt 24 uur de tijd om jouw prijs te claimen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 31 mei 2021

Klopt, ik was iets te voorbarig,  ik bleek ook een mailtje te hebben 😁. Het niet NL nummer zette me op het verkeerde been.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Esme79 Van harte welkom hier en gefeliciteerd! Fijn dat Noordzee je al te hulp geschoten is, en het toch geen phishing bleek te zijn :) Maar het is goed dat je voorzichtig bent en even navraag doet bij twijfel.