Skip to main content

Ik heb al vele keren aangegeven bij de KPN dat ik het recht op verzet heb en dat ik niet meer gebeld wil worden door de verkopers van KPN

Dit werkt blijkbaar niet op deze wijze

ik geef u hierbij aan dat als ik nog een keer gebeld ga worden door een verkoper of adviseur van de KPN ik aangifte tegen u zal doen bij de betreffende Authoriteit

ik wijs u erop dat deze u kan veroordelen tot een hoge boete

ik wil graag van u een bevestiging dat u mij niet meer gaat bellen, als ik deze bevestiging niet krijg zal ik ook hierover de authoriteit om hulp vragen om u weer te dwingen fatsoenlijk gedrag te vertonen

Hoe weet u zo zeker dat het kpn is die u belt? Zover ik weet benaderd kpn niet aktief klanten.


Zou kunnen maar noem mij is wat bedrijven die zich melden met KPN en mij KPN spul willen verkopen?


Er wordt regelmatig hier gemeld van dit soort praktijken.  Een lounche bedrijf doet zich voor als kpn en probeert klanten te werven met kortingen.


Bedankt voor je tip

mocht het toch KPN zijn die mij lastig valt dan weten ze dat ze ruzie met me krijgen als ze het weer doen

Als je weet welke bijzondere ervaringen ik op gedaan heb tijdens de glasvezel aanleg door KPN verwacht ik alles van ze


Hi @Willem van leiden ,
Welkom op het forum. Het nummer waardoor je gebeld bent zou je eventueel ook terug kunnen bellen. Dan krijg je meestal wel een bandje/keuzemenu van het bedrijf die jou gebeld heeft. Kun je daar alsnog aangeven dat je niet meer gebeld wenst te worden. (vragen ze meestal wel je gegevens zodat ze dat kunnen noteren).