Skip to main content

ik heb een monteur besteld omdat wifi steeds wegviel. moest toen akkoord gaan met kosten van € 50,00.

nu dat de monteur is geweest bleek het probleem in het modem te zitten en is dit vervangen.

ik vind het niet terecht dat ik de € 50,00 moet betalen omdat het probleem niet bij mij maar bij de apparatuur lag.

Hallo @P.Goudswaard , de betreffende monteur maakt een rapport op en daaruit zal dan blijken dat je niets hoeft te betalen, de modem is eigendom van KPN en is dus ook verantwoordelijk voor de goede werking.

Als het goed is krijg je dus geen rekening, anders even aan de bel trekken,

 


Hi P, welkom op het forum. 

Ik kijk graag na wat de monteur precies heeft gedaan en ga het corrigeren waar nodig. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


ik heb mijn gegevens aangevuld en intussen de factuur over augustus ontvangen waarop dit bedrag in rekening is gebracht.

graag onderzoeken en bedrag terug storten.


monteur wist mij te vertellen dat hij alles op nul kon zetten behalve de servicekosten van € 50,00 omdat hij zzp-er is.


Dankjewel. Ik heb de bon er ook bij gepakt en zie dat dit inderdaad niet aan jou of jouw apparatuur heeft gelegen, die € 50.- zijn dan ook onterecht. De € 50.- ga ik voor je vergoeden, ze worden op je volgende factuur in mindering gebracht. 

Ik laat dit tevens ook uitzoeken hier, een monteur kan die kosten te allen tijde op 0 zetten, ZZP’er of niet. Maar daar heb jij verder niets mee te maken. :relaxed:


Bedankt voor de service 


Graag gedaan uiteraard.