Skip to main content
Beantwoord

Sites aanklikken via Startpagina worden geblokkeerd door F-Secure Opm: tc doubletracker. Hoe los ik dit op?

• September 14, 2023
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Als ik opstart met startpagina blokkeert f Secure sites als hema, center parcs, en meerdere met het bericht “onveilig door doubletracker”. Type de URL handmatig geen problemen. Wat kan  de oorzaak zijn?

Beste antwoord door Remco van KPN

Het kan zijn dat Startpagina.nl er dan via een omleiding iets aan meegeeft wat F-Secure niet vertrouwt. Je kan eventueel jouw veel bezochte pagina's ook opslaan als bladwijzers en ze dan rechtstreeks benaderen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• September 14, 2023

Hallo @PCB Bert hebben we het over F-Secure of over KPN-veilig, dit even voor de duidelijkheid?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2023

We hebben het over kpn-veilig.

Gr, Bert

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 19, 2023

Wat bedoel je dan precies met startpagina Bert? Is dat een overzichtspagina waarin je dan de links opent naar bepaalde pagina's? Kun je de pagina's dan wel los benaderen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2023

Het intypen van de url is geen probleem dan gaat het goed. Dezelfde link via startpagina.nl werkt niet dan geeft hij het “doubletracker”probleem.

M.v.g. Bert

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2023

Het kan zijn dat Startpagina.nl er dan via een omleiding iets aan meegeeft wat F-Secure niet vertrouwt. Je kan eventueel jouw veel bezochte pagina's ook opslaan als bladwijzers en ze dan rechtstreeks benaderen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2023

Dank je wel voor het meedenken.
Gr, Bert

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 20, 2023

Geen enkel probleem @PCB Bert. Post gerust nog even een bericht of topic als je ergens tegen aanloopt! Ik wens je een hele fijne dag 😀