Skip to main content
Beantwoord

"Something went wrong" foutmelding ESET Portal

• February 4, 2026
  • 12 reacties
  • 49 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik kan niet meer bij https://mijn.dnsfilter.veiligthuis.kpn.com/ (zie screenshot).

Is er een algemeen probleem?

Beste antwoord door Erik van KPN

Ik heb hier zo in het algemeen nog geen oplossing voor, ​@DTJO. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Reageer hier even weer als je dat gedaan hebt. Dan kan ik wat dieper kijken.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 4, 2026

Aanvullende vraag; Waarom staat er geen foutcode bij deze melding ?

Als user ‘DTJO’  nu de helpdesk van de betreffende software zou bellen, heeft hij geen 

aanvullende informatie.

Het enige wat hij nu kan zeggen is “hij doet het niet”

Maar met als voorbeeld foutcode “Error 1337ax25”  zou de helpdesk misschien kunnen achterhalen

wat er mis is.

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2026

@Xenomatrix2 Dan moet er wel een foutcode staan bij de melding 😉.

Als ik naar https://mijn.dnsfilter.veiligthuis.kpn.com/ ga in mijn browser thuis, dan zie ik alleen de melding zoals in het screenshot.

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2026

@Xenomatrix2 Dan moet er wel een foutcode staan bij de melding 😉.

Als ik naar https://mijn.dnsfilter.veiligthuis.kpn.com/ ga in mijn browser thuis, dan zie ik alleen de melding zoals in het screenshot.

Oh volgens mij heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd ​@Xenomatrix2 Je bericht was juist bedoeld richting KPN denk ik 🤣

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 4, 2026

Beste ​@DTJO die link hier posten is zinloos, want die werkt alleen als je ESET Thuis hebt en ingelogd bent met je persoonlijke account, hier op het forum kan men er niets mee.

Je hebt al een topic over Eset thuis, je kunt het beter op dat topic concentreren en niet nog een los topic erbij.

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2026

@JanD Het zijn twee aparte problemen. Dit topic gaat over het niet kunnen benaderen van de link in de browser.

Het andere topic gaat over tegenstrijdige informatie in de dienst (ESET).

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 4, 2026

@JanD Het zijn twee aparte problemen. Dit topic gaat over het niet kunnen benaderen van de link in de browser.

Het andere topic gaat over tegenstrijdige informatie in de dienst (ESET).

Oké, maar nogmaals, die getoonde link kan niemand wat mee op dit forum, dus je kunt beter opschrijven wat het probleem is.

@DTJO 

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2026

@JanD Het probleem is dus dat ik niet meer op de pagina kom via de browser.

Jij bent een ervaren community member: Welke informatie zou ik nog meer kunnen geven?

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2026

Overigens zouden gebruikers van dezelfde dienst kunnen aangeven of zij wel op deze pagina kunnen komen via de browser.

Als meer personen hier last van hebben dan is er misschien een algemeen probleem.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 4, 2026

Beste ​@DTJO probeer eens cookies te verwijderen binnen de browser en daarna de browser te herstart en/of een andere browser proberen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 5, 2026

Kan je hier inmiddels weer bij, ​@DTJO? Zo niet, open jij deze link rechtstreeks, of ga je vanuit de MijnKPN app hierheen? Zorg ook dat je geen VPN actief hebt, of je DNS hebt aangepast. 

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2026

Kan je hier inmiddels weer bij, ​@DTJO? Zo niet, open jij deze link rechtstreeks, of ga je vanuit de MijnKPN app hierheen? Zorg ook dat je geen VPN actief hebt, of je DNS hebt aangepast. 

Hi ​@Erik van KPN ik kan er via de browser nog steeds niet bij.

Meerdere browsers geprobeerd en eerst de cache en cookies verwijderd zoals geadviseerd door ​@JanD .

Ik gebruik geen VPN en ook de DNS is niet aangepast.

Er is geen MijnKPN app voor Windows dus ik benader de link rechtstreeks. 

Bedankt voor je hulp alvast!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2026

Ik heb hier zo in het algemeen nog geen oplossing voor, ​@DTJO. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Reageer hier even weer als je dat gedaan hebt. Dan kan ik wat dieper kijken.