Skip to main content

Wanneer krijg ik de SONOS binnen? 3 december he  ik mijn KPN pakket gekregen.

Ik wacht al 2 weken op mijn sonos? 3x de vraag al gesteld, nu nog een keer......Waar blijft mijn bestelling?

*Admin: Dubbel topic - samengevoegd 


Dat je de vraag meerdere keren stelt wil niet zeggen dat je sneller antwoord krijgt, een beller is over het algemeen sneller, hier duurt het wel even voordat er een antwoord komt.

Dus meerdere topics openen is zinloos en tegen de forum regels.:wink:


 

 Als je gebruik hebt gemaakt van de Sonos One actie dan krijg je nadat je succesvol bent aangesloten een code die je kan inleveren op de Sonos webshop. Deze code is in te wisselen tot 31 maart 2021. Hou dus goed je email in de gaten na het moment dat je abonnement is ingegaan! 

 

Heb je de kortings-code niet gekregen en hem besteld in de Sonos webshop zoals er in je andere topic werd gesuggereerd.

Dus zou ook even in je spam map kijken, hij had er al moeten zijn zodat je kan bestellen, niks gaat vanzelf bij deze actie.


Misschien vergeten erbij te zeggen dat ik al 2x heb gebeld.


Misschien vergeten erbij te zeggen dat ik al 2x heb gebeld.

Heb je een indicatie van de levertijd gekregen tijdens dit gesprek?


Paar werkdagen, staat verder ook niks in een mailtje.

Ga maandag maar weer eens bellen.

Niet lekker geregeld in my case.


Ik herinner me nog de tv-actie van KPN begin dit jaar. Toen liepen de levertijden op naar 4 tot 5 maanden 😰 Ik hoop echt dat het nu beter geregeld is. 


 Hoi @SledgehammerNL  en andere,

Ik herinner me nog de tv-actie van KPN begin dit jaar. Toen liepen de levertijden op naar 4 tot 5 maanden 😰 Ik hoop echt dat het nu beter geregeld is. 

Helemaal waar, maar iedereen heeft hem tenslotte wel gekregen. Dacht ik me te herinneren.
Was groot succes, waarschijnlijk nu weer.
En bij groot succes duurt alles langer.
bv nu een Sonos ARC bestellen, gaat februari worden. Gelukkig heb ik hem al.:wink:


Hallo @Robin schmit , leuk dat je de KPN community hebt gevonden, welkom op het forum :)

Black Friday cadeau verstuurd na activatie van je abonnement
Wat een fantastisch mooi cadeau heb je gekozen bij je nieuwe kpn verbinding: de Sonos One speaker! Wij versturen het welkomstcadeau binnen enkele dagen na de activatie van je thuis abonnement. Is je internet en tv actief? Dan ontvang je binnen 48 uur een bevestigingsmail met daarin een track & trace van je pakket.

Let op: PostNL heeft het in december erg druk met het bezorgen van pakketten. Het kan dus iets langer duren door de kerstdrukte. 

Levervragen over je Sonos Black Friday cadeau?
Voor verdere vragen over de levering van de Black Friday actie kun je tussen 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur contact opnemen met: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Alvast heel veel luisterplezier met de nieuwste Sonos speaker :) 


Lieve Nadia, ik wacht nu al 2 weken. Still nothing! Al 2x gebeld, en ook zij zeggen steeds over enkele dagen. Ik geef het op! Ik sta versteld van de de actie en de service.


Hoi @Robin schmit, bijzonder. Heb je na de installatie wel een mail ontvangen dat de blackfriday welkomstgeschenk onderweg is? 

Tijdens de Black Friday deals maak je een keuze tussen een Sonos One, Sony hoofdtelefoon, SuperWifi cadeau of 6 maanden Internet & TV voor € 35,-. Heb je misschien voor één van de andere acties gekozen? 
Alle acties zijn alleen geldig i.c.m. een abonnement met een looptijd van 12 maanden. Zie meer info op: Black Friday KPN

Na het plaatsen van je bestelling krijg je een orderbevestiging van ons per mail waarin we alle gemaakte afspraken bevestigen. Wil je die eens controleren? 


Niks gekregen Nadia, ook niet in de spam.

 


Dat is heel vreemd. Heb je wel andere mails ontvangen zoals informatie over je iTV gegevens etc.? Ik kan je een kopie van de orderbevestiging sturen. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen: postcode + huisnummer, naam contractant, geboortedatum en klantnummer. Dat laatste is al ingevuld zie ik.


Alles ingevuld.

Kun je mijn persoonlijk mailen of bellen hierover.

 


@Nadia en nu?


Goedemorgen @Robin schmit, ik heb een kopie van de orderbevestiging naar je mail gestuurd. Daarin staat dat je een Hussel Internet die maandelijks opzegbaar is. Dat betekent dat je geen gebruik maakt van een actie, helaas :confounded:


Ik heb de sonos moeten aangeven bij mijn aankoop, Juist die actie heeft ervoor gezorgd dat ik voor KPN heb gekozen. Nergens stond dat de actie niet geldt, als ik de hussel internet zou aanvinken, ik weet niet eens wat dat betekent. Wat kunnen jullie doen om dit op te lossen?


KPN Hussel is de benaming voor onze nieuwe vaste en mobiele abonnementen. Je hebt bij je bestelling gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Je kunt kiezen tussen een actiekorting of -cadeau wanneer je een looptijd van 12 maanden aangaat. Zie meer info op: Black Friday KPN. We kunnen dat niet meer voor je wijzigen, de Black Friday actie is al verlopen.

Wil je graag iets wijzigen? Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice op 0800 0402. Misschien dat je bij Save nog het abonnement kan omzetten naar een jaarcontract en daarmee gebruik kunt maken van het huidige actieaanbod.