Skip to main content

logo-kpn-groot.png

Beste KPN klant, Gefeliciteerd!

KPN organiseert een verjaardagspromotie gedurende de komende 7 dagen ( 21.Maart -> 28.Maart ) om jouw loyaliteit te bedanken voor het kiezen voor ons als internetprovider.

We selecteren elke dag 10 gelukkige gebruikers die een exclusief geschenk van ons winnen, waaronder een gratis Apple iPhone X, Samsung Galaxy S10, Apple Watch , omdat jij voor ons hebt gekozen En uw IP-adres 77.173.73.132 is geselecteerd geweest.

Je moet simpelweg onze anonieme vragenlijst hier onderaan beantwoorden om jouw prijs te winnen. Schiet op! 8 gebruikers hebben deze uitnodiging ontvangen en er zijn maar 2 prijzen om te winnen.

Ben je tevreden met KPN?

Erg Tevreden

Tevreden

Ontevreden

Dit ligt niet aan KPN. Dit zijn phising websites die proberen aan jouw gegevens te komen. Jij krijgt een KPN “reclame”. Mensen die via Ziggo surfen krijgen een Ziggo “reclame”. Maar dit wordt dus gedaan door criminelen en niet door KPN/Ziggo/etc…

Zie hier exact hetzelfde verhaal, maar dan op het Ziggo forum:
https://ziggoforum.nl/topics/ziggo-klant-gefeliciteerd.93440/

Oplossing: Negeren… of een plugin voor je browser installeren zoals AddBlock Plus.


Cache van de browser legen en cookies weggooien.


Hallo .Ja dat weet ik inmiddels dat het niet Van mijn Provider(kpn) die AddBlock Plus is Perfect HELEMAAL geen irritante Popup,s meer Geweldig WAT een rust :thumbsup_tone3:  Goede Tip Thanks Gr Joe59


Ik kan het iedereen aanraden om Adblock Plus te nemen, ik heb geen last van die criminelen! En ik krijg ook nooit e-mailtjes van dat soort tuig! Vraag me dan alleen af waarom andere klanten wel last hebben van dat soort e-mails. 🤔


Reageer