Skip to main content
Antwoord

Update KPN Veilig loopt sinds 2021 vast op Windows

• September 24, 2025
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem, dat blijkbaar al sinds 2021 speelt. Windows computer. Heb alle topics teruggelezen die daarover gaan. Het verwijderen en weer installeren is slechts een tijdelijke oplossing want het probleem doet zich bij een update opnieuw voor. Er is meermaals aan KPN gevraagd om het probleem eindelijk eens goed op te lossen want steeds verwijderen en weer installeren bij een update lijkt me niet de bedoeling. Ik ga dat dus ook niet doen. Leuk dat ik gratis gebruik mag maken van dit programma maar door dit probleem ga ik over naar een ander beveiligingsprogramma.

Of KPN moet op korte termijn met een echte oplossing komen en het probleem niet op de klant afwentelen die steeds moeite moet doen en verwijderen en installeren.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Fijn dat het weer werkt, ik weet ook niet precies wat er veranderd is maar bedankt voor je terugkoppeling!
Op deze pagina kun je de changelogs vinden van de F-secure app: F-secure Kennisbank | [Windows] Wat is er nieuw in de F-Secure-app

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@carro, welkom op onze community! Dat is niet heel handig inderdaad, het klinkt alsof er ergens een conflict is op je computer.

Gebruik je naast de F-secure virusscanner nog andere programma's die iets vergelijkbaars doen?

Welke windows gebruik je?

• Auteur
  • Topper
  • September 25, 2025

Het is geen conflict op mijn computer aangezien er heel veel mensen zijn met hetzelfde probleem. Dan zouden die allemaal een probleem op hun computer moeten hebben. Ik gebruik Windows 11 en geen andere virusscan programma's.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

​@carro heb je nog een oplossing kunnen vinden?

• Auteur
  • Topper
  • October 15, 2025

Nee ik heb daar ook niet zelf naar gezocht omdat ik die van jullie verwacht. De melding zie ik nu niet meer en op 25 september is er een automatische update gedaan naar v5.8. Hopelijk is het probleem daarmee opgelost. Ik kan de changelog niet zien dus weet niet of dit een bug was die in deze versie is gerepareerd.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Fijn dat het weer werkt, ik weet ook niet precies wat er veranderd is maar bedankt voor je terugkoppeling!
Op deze pagina kun je de changelogs vinden van de F-secure app: F-secure Kennisbank | [Windows] Wat is er nieuw in de F-Secure-app