Skip to main content
Antwoord

Veilig browsen icoontje verschijnt ineens op het computerscherm

• January 7, 2025
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb opeens steeds het veilig brouwsen icoon rechts in het scherm. Ik kan het omhoog of omlaag verplaatsen of voor een uur verwijderen maar dan is het weer terug. Hoe kan ik dit icoon permanent verwijderen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@SinaRosa en welkom bij de KPN Community!

Via de beheerpagina van KPN Veilig kun je licenties vrijgeven en intrekken voor apparaten. Als jij geen veilig browsen op jouw apparaat wilt dan kun je het daar verwijderen. 

Hopelijk lukt het zo! Zo niet, laat het gerust weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 11, 2025

Hi ​@SinaRosa en welkom bij de KPN Community!

Via de beheerpagina van KPN Veilig kun je licenties vrijgeven en intrekken voor apparaten. Als jij geen veilig browsen op jouw apparaat wilt dan kun je het daar verwijderen. 

Hopelijk lukt het zo! Zo niet, laat het gerust weten.

• Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Zelfde probleem. Maar: ik wil wel veilig browsen maar geen irritant icoontje steeds op mijn scherm

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Masses. Heb je de tip van Sanne hierboven al kunnen proberen? Wat heb je al geprobeerd? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt.

• Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Nee, de tip van Sanne heb ik niet geprobeerd want ik wil wel veilig browsen. Het gaat mij alleen om het icoontje dat steeds op mijn scherm staat. Inmiddels op een andere plek het advies gekregen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat ga ik dus proberen.

• Deelnemer
  • April 21, 2025

Het icoontje zit echt in de weg op mijn Android toetsenbord. Ik kan soms de 0 of o en/of p niet gebruiken. Ook ik wil graag veilig brouwsen blijven gebruiken maar dan zonder dat het icoontje in de weg zit..

Is hier een oplossing voor?