Skip to main content
Beantwoord

Verlengen met tweestapsverificatie (2FA) lukt niet, ik heb een Belgisch nummer

• December 28, 2025
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Dit is zeker nog niet opgelost want ik - zit met hetzelfde probleem (belgisch nummer kan ik niet ingeven) - ik kan dus mijn abonnement niet verlengen - goed bezig denk ik ! wat doen ze dan met mensen die geen telefoon willen/hebben maar wel internet en tv willen ??

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@nieuwvlietbad, ik snap je punt zeker. Maar dit doen wij zo om het zo veilig mogelijk te houden, het gaat ook immers om een Nederlands adres. 

In dit geval kun je het makkelijkst met onze bellen. Vanaf het buitenland kan dit via 0031 6 1200 1200. Dan kun je dit ook telefonisch regelen. 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 28, 2025

is zeker nog niet opgelost want ik - zit met hetzelfde probleem (belgisch nummer kan ik niet ingeven) - ik kan dus mijn abonnement niet verlengen - goed bezig denk ik ! wat doen ze dan met mensen die geen telefoon willen/hebben maar wel internet en tv willen ??

Je kunt ook jouw abonnement verlengen in de KPN-winkel. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 28, 2025

bedankt - maar is voor mij nu geen optie - ik ben alleen vandaag (zondag) in zeeland… maar neemt niet weg dat dit toch een evidentie zelf is is als men een tweestapverificatie oplegt om dingen online te kunnen regelen dat dit ook voor buitenlandse klanten bruikbaar moet zijn ?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2026

Hi ​@nieuwvlietbad, ik snap je punt zeker. Maar dit doen wij zo om het zo veilig mogelijk te houden, het gaat ook immers om een Nederlands adres. 

In dit geval kun je het makkelijkst met onze bellen. Vanaf het buitenland kan dit via 0031 6 1200 1200. Dan kun je dit ook telefonisch regelen.