Skip to main content
Beantwoord

Virusscanner zegt dat Chromebook geen pincode heeft maar is wel zo

• May 21, 2026
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

entertain
Topper
Forum|alt.badge.img

de scanner zgeft dat mijn telefoon maar is eigenlijk mijn chroomebook geen pincode heeft maar dat is niet juist. hoe kan ik dat aanpassen zodat die melding verdwijnt?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@entertain, goed dat je hier een topic voor aanmaakt! 

Gaat het hier om de F-Secure virusscanner? Zo ja, dan werkt deze helaas niet samen met Chrome OS. Zie hiervoor ook dit topic: KPN Veilig Virusscanner op een Chromebook installeren | KPN Community

F-Secure werkt met Android, Windows, iOS en macOS, dus op een Chromebook zal deze helaas niet werken. 😕
Hopelijk vind je een goed alternatief om je Chromebook extra te beveiligen en je kunt F-Secure dus wel gebruiken op andere apparaten die geen Chrome OS gebruiken. 

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 24, 2026

Hi ​@entertain, goed dat je hier een topic voor aanmaakt! 

Gaat het hier om de F-Secure virusscanner? Zo ja, dan werkt deze helaas niet samen met Chrome OS. Zie hiervoor ook dit topic: KPN Veilig Virusscanner op een Chromebook installeren | KPN Community

F-Secure werkt met Android, Windows, iOS en macOS, dus op een Chromebook zal deze helaas niet werken. 😕
Hopelijk vind je een goed alternatief om je Chromebook extra te beveiligen en je kunt F-Secure dus wel gebruiken op andere apparaten die geen Chrome OS gebruiken. 

Â