Skip to main content
Vraag

Waarom gebruikt endpoint protection service zoveel capaciteit en is het F-Secure?

• August 15, 2025
  • 33 reacties
  • 724 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

• Auteur
  • Helper
  • August 16, 2025

ik waardeer je hulp ten zeerste maar ik ben een nitwit en ga dan ook liever niet in de registry aan de slag. Ik weet dan echt niet meer wat ik doe.  Kan ik niet beter gewoon iemand laten komen? bv van student-aan-huis of zoiets?

HeidiV
Topper
  • August 16, 2025

Doe eens Start, dan Broncontrole intypen en die starten, daar geheugen uitklappen via het pijltje rechts, dan zou je een beter overzicht moeten zien wat er zoveel geheugen gebruikt.

• Auteur
  • Helper
  • August 16, 2025

het werkt in windows11 denk ik net even anders? als ik de app broncontrole start via het windows start scherm, krijg ik het volgende scherm (ik heb ze gesorteerd op “toegewezen”). kun je daar iets mee? Alles staat overigens uit behalve taakbeheer.. De processen die met "razer” beginnen zijn van mijn toetsenbord. 

HeidiV
Topper
  • August 16, 2025

Mijn afbeelding is ook W11 maar via het overzicht.

Ik zie daar ook niet echt wat vreemds, als je sorteert op de ander kolommen zie je dan iets wat veel geheugen gebruikt?

Als je daar ook niets bijzonders ziet dan weet ik het op dit moment verder ook niet, die student-aan-huis o.i.d. lijkt mij dan een goede optie of 1 van de andere forumleden moet nog een suggestie hebben.

• Auteur
  • Helper
  • August 16, 2025

nee. Ik zie geen grote dingen. De grootste is die endpoint maar dat is ook maar 820KB. Ik kan de pc nog wel gebruiken. Hij werkt niet erg lekker maar als ik firefox (die is steeds het grootste) uit zet op het moment dat ik een andere applicatie start dan gaat het wel. Ik wacht eens een nieuwe update af en als dat niet helpt laat ik inderdaad iemand komen om er naar te kijken.

met dank voor alle hulp!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@anjoanjo. Hopelijk is het dan snel opgelost. Het is natuurlijk niet heel fijn werken als je verplicht de internetbrowser moet afsluiten om andere applicaties te gebruiken. 

• Auteur
  • Helper
  • August 18, 2025

Hallo ​@anjoanjo. Hopelijk is het dan snel opgelost. Het is natuurlijk niet heel fijn werken als je verplicht de internetbrowser moet afsluiten om andere applicaties te gebruiken. 

dat hoop ik ook!

groetjes, Anjo

• Auteur
  • Helper
  • August 18, 2025

iedereen bedankt voor het meedenken!

groetjes, Anjo