Skip to main content

Hallo,

Ik heb een vraag over het eigen beveiligingsprogramma van KPN.

Momenteel gebruik ik nog McAfee en ben daar best tevreden mee.

 

Maar een beveiligingsprogramma van mijn provider KPN is misschien toch handiger/beter.

Het contact bij vragen is misschien prettiger, want dat vind ik bij McAfee soms best lastig.

 

Hoe zijn jullie ervaringen. Wie van jullie heeft het ‘eigen’ beveiligingsprogramma?

Werkt deze goed/tot volle tevredenheid? Hoe is de helpdesk/support? Kan het op meerdere PC’s, laptops etc. draaien? Vallen de kosten mee.

Hallo @Vlearmoes .

Hallo,

Ik heb een vraag over het eigen beveiligingsprogramma van KPN.

Momenteel gebruik ik nog McAfee en ben daar best tevreden mee.

 

Als je jouw huidige kosten voor McAfee geen probleem vindt, dan zou je dat gewoon kunnen aanhouden.

Alles over KPN Veilig kun je hier terugvinden:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

en hier :

 

 

Zelf heb ik sinds een tijdje KPN Veilig verwijderd van mijn iMac. Bij normaal internetgebruik heb je KPN Veilig eigenlijk niet nodig. KPN en Windows * (of in mijn situatie Apple) zorgen voor voldoende veiligheidsmaatregelen.

Edit 7/8 : * Windows toegevoegd te verduidelijking.   


Ook ik heb geen aanvullend beveiligingsprogramma op mijn Windows-pc. Gebruik alleen de standaard beveiliging die in Windows zit. Verder het gezonde verstand gebruiken. Heb al heel lang op die manier geen pc-problemen gehad. 

Een paar jaar geleden heb ik KPN Veilig geprobeerd, maar was daar niet tevreden over. Waarom niet, dat weet ik niet meer. 


Hallo @Vlearmoes .

Hallo,

Ik heb een vraag over het eigen beveiligingsprogramma van KPN.

Momenteel gebruik ik nog McAfee en ben daar best tevreden mee.

 

Als je jouw huidige kosten voor McAfee geen probleem vindt, dan zou je dat gewoon kunnen aanhouden.

Alles over KPN Veilig kun je hier terugvinden:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

en hier :

 

 

Zelf heb ik sinds een tijdje KPN Veilig verwijderd van mijn iMac. Bij normaal internetgebruik heb je KPN Veilig eigenlijk niet nodig. KPN en (in mijn situatie Apple) zorgen voor voldoende veiligheidsmaatregelen.

  

Ik neem aan dat je bedoeld dat Windows voldoende veiligheidsmaatregelen bied.


Klopt @Vlearmoes ,

In jouw situatie dan een combinatie vanuit beveiligingsmaatregelen vanuit Windows en vanuit KPN.     

Zorg er wel voor dat je altijd de beveiligingsupdates in Windows uitvoert.