Skip to main content

Werkt KPN veilig op een Android 9 toestel (Samsung S8). Ik krijg nl. volgende foutmelding "Controleert uw netwerkverbinding en probeer opnieuw, foutcode: 0".

Er zit geen andere antivirus app geinstalleerd op het toestel en ja heb wel degelijk netwerkverbinding om de app van app store te installeren.

Wordt deze Android versie wel ondersteund?

Verwijderd , want informatie is verouderd. 

 


Werkt KPN veilig op een Android 9 toestel (Samsung S8). Ik krijg nl. volgende foutmelding "Controleert uw netwerkverbinding en probeer opnieuw, foutcode: 0".

Er zit geen andere antivirus app geinstalleerd op het toestel en ja heb wel degelijk netwerkverbinding om de app van app store te installeren.

Wordt deze Android versie wel ondersteund?

 

KPN Veilig Virusscanner Android versie 22.0 wordt ondersteund vanaf Android versie 10. Versie 9 is uit 2018 en wordt niet meer ondersteund. Het Android toestel updaten is de oplossing. 


Werkt KPN veilig op een Android 9 toestel (Samsung S8). Ik krijg nl. volgende foutmelding "Controleert uw netwerkverbinding en probeer opnieuw, foutcode: 0".

Er zit geen andere antivirus app geinstalleerd op het toestel en ja heb wel degelijk netwerkverbinding om de app van app store te installeren.

Wordt deze Android versie wel ondersteund?

 

KPN Veilig Virusscanner Android versie 22.0 wordt ondersteund vanaf Android versie 10. Versie 9 is uit 2018 en wordt niet meer ondersteund. Het Android toestel updaten is de oplossing. 

@Arlar ,

Super voor deze feedback. Wellicht handig als men dit ook gaan vermelden bij software eisen. Helpdesk is totaal niet op de hoogte van deze eisen.

Android toestel updaten is ook geen optie. Samsung stopt met update van S8 android.

 


Hallo @Eihkoh ,

Jazeker, vanaf Android 7.0 wordt KPN Veilig ondersteunt. 

bron : 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-android

KPN Veilig staat niet in de Play Store, hoe kan dat?

Dan is je apparaat niet geschikt. Waarschijnlijk is het besturingssysteem dan te oud. KPN Veilig werkt alleen op Android 7.0 en hoger.

 

Zou je deze stappen willen uitvoeren? 

  1. Verwijder KPN Veilig op je toestel.
  2. Ga naar de website van KPN Veilig, log daar in, klik op je toestel en klik op "Licentie vrijgeven”
  3. Klik daarna op "Apparaat toevoegen” en volg de instructies om het weer te installeren. 

Hallo @Noordzee ,

Dank voor de feedback. Dit had ik ook gelezen vwb Android 7. Van de KPN helpdesk kreeg ik advies om toestel naar fabrieks instelling te zetten en daarna als eerste KPN Veilig te installeren.

 


Hallo @Eihkoh ,

Jazeker, vanaf Android 7.0 wordt KPN Veilig ondersteunt. 

bron : 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-android

KPN Veilig staat niet in de Play Store, hoe kan dat?

Dan is je apparaat niet geschikt. Waarschijnlijk is het besturingssysteem dan te oud. KPN Veilig werkt alleen op Android 7.0 en hoger.

 

Zou je deze stappen willen uitvoeren? 

  1. Verwijder KPN Veilig op je toestel.
  2. Ga naar de website van KPN Veilig, log daar in, klik op je toestel en klik op "Licentie vrijgeven”
  3. Klik daarna op "Apparaat toevoegen” en volg de instructies om het weer te installeren. 

Hallo @Noordzee ,

Dank voor de feedback. Dit had ik ook gelezen vwb Android 7. Van de KPN helpdesk kreeg ik advies om toestel naar fabrieks instelling te zetten en daarna als eerste KPN Veilig te installeren.

 

 

 

 

Ik heb nu begrepen dat de systeemvereisten zijn aangepast. 
 

Het is nu inderdaad Android 10 geworden. 
(Ik ga voor de duidelijkheid mijn eerste reactie verwijderen.)

bron: 

https://www.f-secure.com/nl/internet-security

 

Welke platforms worden ondersteund?

Windows 8.1, Windows 10 versie 21H2 of later, Windows 11, macOS 12 (Monterey) of later, iOS 16 of later, Android 10 of later. ARM-tablets worden niet ondersteund.

 

De KPN-website geeft nog verouderde informatie. 


De KPN-website geeft nog verouderde informatie. 

We hebben dit gemeld! Hopelijk wordt de informatie snel aangepast.