Skip to main content
Antwoord

Windows Defender blokkeert dagelijkse scan KPN Veilig

• January 23, 2025
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

ik heb kpn veilig geinstalleerd op mijn windows laptop, echter alles staat goed, maar ik kan mijn scan instellingen niet wijizgen om deze op dagelijks te zetten en om een losse scan uit te voeren. Blijkbaar blokkeerd windows defender deze wijziging. Ik heb de firewalls uitgezet in windows defender, maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Hulp gevraagd!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Lei6163gn, welkom bij onze community. 

Ook ik ben benieuwd waar dit niet goed gaat, Defender mag je aan laten staan. Je kunt in ieder geval proberen om KPN veilig te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Een goede vraag van wjb ook, heb je anders een screenshot van wat je ziet? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2025

Hallo ​@Lei6163gn ,

Meerdere beveiligingssystemen geven geregeld conflicten. Wil je KPN Veilig gebruiken? Zet dan Windows Defender eens helemaal uit.

Van de kennisbank:

Heb je al een andere virusscanner? Verwijder deze eerst zodat er geen conflicten ontstaan. Zorg er altijd voor dat er maar één beveiliging actief is op jouw apparaat.

bron: 

wjb
Superuser
  • January 23, 2025

Ik heb de firewalls uitgezet in windows defender, maar ik blijf hetzelfde probleem houden. 

Zet als de wiedeweerga die firewall weer aan en zet die ook nooit meer uit.

Blijkbaar blokkeerd windows defender deze wijziging.

Waaruit blijkt dat Windows Defender deze wijziging blokkeert?

Plaats eens een screenshot.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2025

Hi ​@Lei6163gn, welkom bij onze community. 

Ook ik ben benieuwd waar dit niet goed gaat, Defender mag je aan laten staan. Je kunt in ieder geval proberen om KPN veilig te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Een goede vraag van wjb ook, heb je anders een screenshot van wat je ziet?Â