Skip to main content

Goedemorgen,

De zendmast van KPN aan de Populierenlaan in Uitgeest geeft (nog steeds) een heel hoog, fluitende toon af. Ook als het windstil is, dag en nacht. Ik heb er meerdere berichten over voorbij zien komen. Maar wanneer wordt er iets aan gedaan? Zijn inmiddels een jaar verder. Groetjes, Britt

Misschien aankaarten bij de gemeente? Geen idee of dit forum daar de juiste plaats voor is.


Goedemorgen @Britt2369! Welkom op het KPN forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb navraag voor je gedaan: de meldingen die wij eerder binnen kregen over deze zendmast zijn in behandeling genomen en voor zover wij op dit moment weten, treedt de fluittoon niet meer op. De toon was afhankelijk van de wind. Ik begrijp van jou dat er nu weer/ nog steeds een fluittoon te horen is en dat dit onafhankelijk is van de wind?
Ik kan daar bij deze opnieuw een melding van maken: wil jij jouw contact telefoonnummer toevoegen aan jouw profiel? Voor eventuele vragen en extra informatie kan er dan vanuit de betreffende afdeling contact met jou worden opgenomen. Ik hoor graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt gemeld. Anders hoor ik het graag!