Skip to main content

Ik had altijd een sim kaartje van hollandse nieuwe in de auto voor mijn internet. Dat was 1000mb per maand voor 8 euro. Dit ging eigenlijk nooit op. Dus ik dacht dat is zonde om daar 8 euro per maand voor te betalen. Dus ik ga over op prepaid. Mocht het dan ooit op zijn kan ik zo opwaarderen. Dus prepaid bij jullie gehaald. 10 euro tegoed op de prepaid helemaal tof. kan ik vast wel een tijdje mee doen. Nou niet dus binnen 5 minuten 10 euro weg. Hoe kan dit ? Ik heb niks gebruikt in de auto geen navigatie helemaal niks.

Hoi @gerardhut, ik kan helaaas niet zien waaraan deze data verbruikt is maar het kan heel snel gaan met Mb's bij prepaid. (€0,10 per MB). Zijn er misschien instellingen op je auto die je aan kunt passen om het verbruik te beperken of in te zien?
Bij android en ios kun je dit terugvinden in de instellingen van je toestel maar ik weet niet precies hoe dat werkt bij jouw auto.

  

Als je nog andere diensten bij ons hebt kan een “mobiel internet sim-only” wel voordeliger zijn trouwens. Dan heb je voor 5,- 1GB aan data.

*edit: quote toegevoegd


Nee. Dat is geen oplossing. Ik heb heel vaak navigatie nodig. En dat kan niet binnen 5 minuten op zijn. Helaas prepaid dan geen oplossing als dat zo snel op is. Dan toch maar weer een abbo afsluiten. Deze prepaid kaart doe ik dan verder niks mee. Jammer dat het geen oplossing was


Als je nog andere diensten bij ons hebt kan een “mobiel internet sim-only” wel voordeliger zijn trouwens. Dan heb je voor 5,- 1GB aan data.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Nee. Dat is geen oplossing. Ik heb heel vaak navigatie nodig. En dat kan niet binnen 5 minuten op zijn. Helaas prepaid dan geen oplossing als dat zo snel op is. Dan toch maar weer een abbo afsluiten. Deze prepaid kaart doe ik dan verder niks mee. Jammer dat het geen oplossing was


kpn prepaid is wat duur voor dit soort zaken. Maar als je echt geen abbo hiervoor wilt, en dat kan ik best begrijpen, heb je zeker wel een aantal prepaid opties, niet bij kpn maar wel bij andere providers.

Normaal gesproken raad ik hier geen andere providers aan, maar beetje lullig om voor een beetje navigatie een extra abonnement te moeten nemen als het niet hoeft, dus doe ik het nu toch.

Neem is een kijkje bij L-Mobi Mobile Prepaid, data kost daar slechts 1 cent per mb, dus 9 keer goedkoper dan kpn prepaid, en tevens bieden ze, en zeker voor waarvoor jij het wilt, enkele leuke prepaid maandbundels aan!