Skip to main content
Beantwoord

€ 7,50 prepaid bonus tegoed wordt niet ontvangen

• July 27, 2025
  • 46 reacties
  • 587 keer bekeken

Toon eerste bericht

46 reacties

• July 30, 2025

Ik wordt kots maar dan ook kots misselijk van Kpn prepaid. Hoeveel uur ik hier al me bezig ben om mijn bonustegoed van € 7,50 te verzilveren. Bellen, teruggebeld worden,   Kpn winkel geweest enz enz. Maak gewoon de € 7,50 handmatig over o.i.d. Ik raad kpn prepaid iedereen af.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@BrouwerH ​@Leon Rongen Willen jullie je gegevens invullen in het profiel, en ook het mobiele nummer waar het om gaat? Dan geef ik dit door aan mijn collega’s, zodat zij het verder kunnen uitzoeken. Laat je een reactie achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• July 31, 2025

Ik heb mijn profiel ingevuld. Succes. 

• Helper
  • July 31, 2025

Ik heb in mijn profiel aangevuld met mij prepaid nummer.

• Deelnemer
  • July 31, 2025

Hier hetzelfde "probleem" , de 7,50 aangevraagd en oeps er ging iets mis, gebeld en ik wordt naar een kpn winkel doorverwezen?! 

Het tegoed is EENVOUDIG aan te vragen staat er in de brief, nou dat is niet mijn mening!

Dan maar niet. Bied het dan niet aan.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Leon Rongen en ​@BrouwerH. Bedankt voor het achterlaten van jullie gegevens. Ik geef dit intern door. Zodra ik een reactie heb, laat ik het hier weten.

@HesDen Wil je misschien ook je profiel aanvullen met jouw gegevens en je prepaidnummer?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik geef dit intern door. Zodra ik een reactie heb, laat ik het hier weten.

Het probleem met het activeren van het bonustegoed zou inmiddels verholpen moeten zijn. Willen jullie controleren of het nu wel werkt?

• August 1, 2025

Beste Vikash, Het werkt en het bedrag is bijgeschreven. Dank voor u inzet.

• Helper
  • August 1, 2025

Beste Vikash,

Hier wil het nog steeds niet werken. Wordt er een beetje moedeloos van.

Hans

• Deelnemer
  • August 1, 2025

@Vikash van KPN Gelukt, staat bijgeschreven! Bedankt! 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Beste Vikash, Het werkt en het bedrag is bijgeschreven. Dank voor u inzet.

Wat goed om te lezen dat het is gelukt. 😊

Hier wil het nog steeds niet werken. Wordt er een beetje moedeloos van.

Ik heb even voor je gekeken, en het lijkt erop dat je het prepaidnummer nog niet hebt gekoppeld in MijnKPN. Om het extra beltegoed van €7,50 te ontvangen, is het belangrijk dat je eerst je prepaidnummer koppelt aan je MijnKPN-account. Daarna kun je het tegoed aanvragen via dezelfde omgeving. Als het daarna nog steeds niet lukt, kun je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Mijn collega’s helpen je dan verder.

• Helper
  • August 1, 2025

Was wel degelijk gekoppeld in Mijn KPN. Zal maar weer de helpdesk laten bellen, die mij onlangs ook al niet konden helpen. Daarom via de Community geprobeerd er schot in te krijgen.

Jasper van KPN
Moderator

Dan kan daar op dat moment iets anders misgegaan zijn, de telefonische collega's kunnen dat samen met jou bekijken. En tot een goed einde brengen. Als je na je bericht al contact gehad hebt verwacht ik dat dat inmiddels gelukt is.

• Helper
  • August 5, 2025

Hoi Jasper,

het is uiteindelijk handmatig opgelost, maar de app is en blijft een crime.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 5, 2025

Crime is het (engelse) woord voor misdaad.

Je bedoelt kriem denk ik, ​@BrouwerH . Of gewoon ‘ergernis’ natuurlijk. 

• Helper
  • August 5, 2025

Volgens van Dale is dit

Betekenis

"

crime

"

Je hebt gezocht in het Gratis woordenboek op: crime

cri·me (dem)1iets ontzettend vervelendshet is een crime

maar je weet wat ik bedoel.

Jasper van KPN
Moderator

De insteek van beide versies is duidelijk, dat is het belangrijkste 😉

En goed om te lezen dat het tegoed via die weg is bijgeschreven ​@BrouwerH, in jouw geval was er naast die problemen nog iets anders misgegaan waardoor het niet automatisch ging. 

• August 8, 2025

Beste, mijn vraag en daarbij ook het probleem wat ik had met  KPN prpaid is opgelost d.m.v. dit forum. Daarom wil ik me afmelden van het forum / KPN Community..

• August 8, 2025

Ik wil mij afmelden bij het Forum. Kunnen jullie dit regelen? Ik kan nergens terugvinden dat ik dit zelf kan.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 8, 2025

Ik wil mij afmelden bij het Forum. Kunnen jullie dit regelen? Ik kan nergens terugvinden dat ik dit zelf kan.

@Leon Rongen afmelden kan in een ander topic, daar wordt jouw verzoek sneller gezien. 👇

• September 27, 2025

Heb net een melding aangemaakt met hetzelfde probleem. Enorm irritant dat KPN zoiets simpels niet voor elkaar heeft. En overal verwijzingen naar standaard vragen/antwoorden en nergens de mogelijkheid om contact met een medewerker op te nemen.