Wat gebeurt er als je je oude prepaid abonnement verwijderd in mijn KPN?
Kun je dan nog bij de berichten die nog op de oude telefoon staan? SMS berichten krijg ik niet naar mijn nieuwe toestel omdat er op de oude geen WIFI mogelijk is
Weet iemand daar een oplossing voor? Via bluetooth lukt het ook niet.
HalloÂ
Een vermelding in MijnKPN heeft geen invloed op de berichten in jouw telefoon.Â
En SMS-berichten gaan niet via WiFi.Â
Â
Oude SMS-berichten staan soms op een SD-kaartje en soms op de simkaart.
Als je het simkaartje al hebt verplaatst, dan staan ze op het SD-kaartje. Ik weet niet of jouw nieuwe telefoon ook ruimte heeft voor een SD-kaartje.Â
Â
 Â
Dank voor je snelle antwoord.
De sms berichten staan inderdaad op een SD geheugenkaart. en in mijn nieuwe telefoon kan ik geen SD kaart steken (Apple), maar dan kan ik ze nog wel lezen op mijn oude telefoon i.i.g. Misschien ook wel met een geheugenkaartlezer???
Graag gedaanÂ
Dat van die SD-kaart vermoedde ik inderdaad al.
Ik heb wat gevonden:
Hoe zet ik een SD kaart op mijn iPhone?
Sluit het USB-station of de SD-kaartlezer met een compatibele connector of adapter aan op de oplaadpoort van de iPhone. Mogelijk heb je de Lightning-naar-USB-camera-adapter, de Lightning-naar-USB-3-camera-adapter, USB‑C-naar-SD-kaartlezer of de Lightning-naar-SD-kaartlezer nodig (allemaal afzonderlijk verkrijgbaar).
en :Â
Een iPhone breid je helaas niet uit met een geheugenkaart.
Wat je wel kunt doen is extra geheugen kopen via iCloud, waardoor je niet alleen een kopie opslaat, maar ook altijd bij je documenten kunt. Een andere manier is het snel uitwisselen van informatie met een USB-stick.
Dank er zijn dus mogelijkheden die ik kan uitproberen.
Nu heb ik alleen nog een usb c oplader, maar wil nog een verbinding met usb c naar mijn pc kopen waar nog geen usb c op zit. Die kan ik wellicht ook in de auto gebruiken. Of ik voor de oude sms-jes nog iets ga aanschaffen wat ik maar 1x gebruik weet ik nog niet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.