Skip to main content

Heb twee dagen geleden online beltegoed besteld, €10 afgeschreven van mijn bankrekening, nog steeds niet bijgeschreven bij mijn tegoed!!! 4 medewerkers aan de telefoon gehad maar het is nog steeds niet opgelost!!!

Je hebt dat via de website van kpn gedaan, dus kpn.com?

http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Of via een 'derde' partij?


Via prepaid app


Is het ondertussen gelukt? Misschien je telefoon eens uit en aan zetten? 


Check het tegoed eens via *101# beltoets.


Nog niet gelukt! 


Ik weet niet hoe de prepaid app werkt. Maar zou het kunnen dat je het perongeluk naar een ander nummer hebt over gemaakt? 


Zou niet mogelijk moeten zijn lijkt mij 😳 ga het uitzoeken 😀


Welkom op de community @karinvanengen. Als je het prepaid tegoed aanvraagt via de prepaid app en jouw nummer is daar aan gekoppeld, hoort het bij het gekoppelde nummer bijgeschreven te worden. Je had ons al gebeld zei je, wat is daarbij besproken en geprobeerd? Wij zien niet wat jij ziet, wij zien enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken.


Hoi Jasper, ik heb vier medewerkers aan de lijn gehad, mij werd verteld dat ze niet kunnen inzien of ik betaald heb en er ook niets mee kunnen. Waarschijnlijk een storing in het systeem! Eén iemand zei dat ik het bedrag kon terugboeken maar dat is sws niet mogelijk! Altijd goed gegaan via de prepaid app maar deze keer dus niet! 


Dat is gek @karinvanengen, ik wil ook even kijken wat ik erover kan zien. Er staan alleen nog geen gegevens op je profiel, waardoor ik er niets over kan zien. Als je daar het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer kunt invullen kan ik er een blik op werpen.