Skip to main content

Hallo, 

Mijnbeltegoed schijnt al een tijdje verlopen te zijn door niet bellen binnen de gestelde tijd. Is de sim-kaart dan ook verlopen of kan deze nog steeds opgewaardeerd worden?

 

Groet, Simon_51

Welkom bij ons op het forum @Simon_51. De vraag is vooral hoe lang het beltegoed verlopen is. Van een prepaidnummer moet in de laatste 6 maanden een keer gebruik gemaakt zijn (zelf bellen/sms’en, opwaarderen) om actief te blijven. Als er 6 maanden geen gebruik is gemaakt van het nummer wordt het tegoed bevroren en start een periode van 90 dagen waarbinnen je kunt opwaarderen om het nummer en het tegoed weer te krijgen. Als het na die 90 dagen is, zijn zowel het nummer en het tegoed weg. 

Weet je of je nog binnen de 90 dagen zit? Als je twijfelt kan ik met je meekijken, daarvoor kan je het 06-nummer en het simkaartnummer op je forumprofiel zetten en een seintje geven.


Beste Jasper,

 

De gevraagde gegevens heb ik in mijn profiel gezet. Alvast dank voor de moeite!

Groet, Smon_51


Bedankt voor de gegevens @Simon_51, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Op 15 maart is een sms'je gestuurd naar het nummer dat het 6 maanden niet gebruikt was en het gedeactiveerd zal worden als het in de 90 dagen daarna niet gebruikt wordt. Doordat dat in die periode niet is gebeurd is het nummer definitief opgeheven. Dat is niet meer ongedaan te maken.


Beste Jasper, Dank voor je antwoord. Ik zal dat smsje over het hoofd hebben gezien. Niets aan te doen.