Skip to main content
Vraag

Dagbundels niet meer beschikbaar via website?

• November 4, 2025
  • 11 reacties
  • 141 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Klopt het dat de dag internet bundels niet meer beschikbaar zijn?

Sorry maar dat is echt schandalig als het zo is, dan maar een vodafone of odido prepaid simkaartje halen waar dat wel nog aangeboden word...

11 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Daarnaast zijn ook opeens alle bundel codes van de site verwijdert, dus als je 10 euro beltegoed hebt, en je wilt een data bundel kopen met je beltegoed kan dat ook niet meer???

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 5, 2025

Welkom op de community ​@Sergio Huis, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁
Zelf zie ik de dagbundels nog wel in het overzicht van bundels staan op  Prepaid bundels: voordelig bellen, sms'en en internet | KPN , maar vervolgens zijn ze niet daadwerkelijk te bestellen 🤔
Maak je ook gebruik van de Prepaid app? Als je dat nog niet doet, lukt het je dan om hem te installeren en daarna te kijken of het via daar nog wél lukt? 

Daarnaast zijn ook opeens alle bundel codes van de site verwijdert, dus als je 10 euro beltegoed hebt, en je wilt een data bundel kopen met je beltegoed kan dat ook niet meer???

De codes vind je bij het kopje Prepaidbundels op Veelgestelde vragen over Prepaid  

Ik hoor graag van je of het via de app of via de code nog wel mogelijk is om een dagbundel aan te zetten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2025

Welkom op de community ​@Sergio Huis, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁
Zelf zie ik de dagbundels nog wel in het overzicht van bundels staan op  Prepaid bundels: voordelig bellen, sms'en en internet | KPN , maar vervolgens zijn ze niet daadwerkelijk te bestellen 🤔
Maak je ook gebruik van de Prepaid app? Als je dat nog niet doet, lukt het je dan om hem te installeren en daarna te kijken of het via daar nog wél lukt? 

De codes vind je bij het kopje Prepaidbundels op Veelgestelde vragen over Prepaid  

Ik hoor graag van je of het via de app of via de code nog wel mogelijk is om een dagbundel aan te zetten!

Op die overzicht staan lang niet alle code bundels vermeld, bv de 3 en 5gb bundels en nog enkele andere.

Eerst stonden de bundel codes allemaal vermeld op deze pagina https://www.kpn.com/prepaid/bundels#dagbundel?campaignid=so:c=merk-community boven de prijs van de bundel, dat was lekker overzichtelijk

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2025

De dagbundel staat in de app nog wel, maar kopen lukt niet.

Ik zie hier op het forum dat er ook al langer problemen mee zijn, beetje vreemd dat het zo lang moet duren

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 5, 2025

Hallo ​@Sergio Huis ,

De Dagbundel Internet Onbeperkt Online (128Kbps) is helaas niet meer beschikbaar en deze staat dus ten onrechte nog op de website genoemd. 

De klantenservice stuurde recent iemand anders hierover via Facebook het volgende bericht:

“Dankjewel! Ik vrees dat ik je moet teleurstellen. Helaas is deze bundel niet meer aan te vragen. Ik heb dit inmiddels ook doorgegeven aan de juiste afdeling zodat het op de website aangepast wordt. Mijn excuses voor het ongemak!”

bron: 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 6, 2025

De dagbundel staat in de app nog wel, maar kopen lukt niet.

Ik zie hier op het forum dat er ook al langer problemen mee zijn, beetje vreemd dat het zo lang moet duren

Wat gebeurt er precies als je het probeert? Krijg je een foutmelding? Of gebeurt er gewoon helemaal niks als je er op klikt?
En werken de codes voor de dagbundels wel of lukt het daarmee ook niet? Ik wil hier intern graag even verdere navraag over doen en heb het plaatje het liefst zo compleet mogelijk 🙂

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 6, 2025

Moderator Jan schreef ruim een maand geleden al: 

Heel slordig vanuit ons dat deze bundel niet langer beschikbaar is maar nog wel wordt vermeld op onze website. Goed dat er meteen actie op wordt ondernomen en dat je vanwege het ongemak een maandbundel cadeau hebt gekregen, een eerlijke oplossing lijkt me! 

bron: 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 10, 2025

Hallo ​@Sergio Huis ,

De Dagbundel Internet Onbeperkt Online (128Kbps) is helaas niet meer beschikbaar en deze staat dus ten onrechte nog op de website genoemd. 

De klantenservice stuurde recent iemand anders hierover via Facebook het volgende bericht:

“Dankjewel! Ik vrees dat ik je moet teleurstellen. Helaas is deze bundel niet meer aan te vragen. Ik heb dit inmiddels ook doorgegeven aan de juiste afdeling zodat het op de website aangepast wordt. Mijn excuses voor het ongemak!”

bron: 

@Maja van KPN 

Inmiddels zijn de dagbundels ook van die website gehaald. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 10, 2025

Heel typisch dat de codes om bundels van beltegoed te kopen er niet meer staan. Een week of 2 geleden nog wel.

Het is daardoor wel wat meer omslachtig.

Wat niet meer kan: "bel"-tegoed kopen bij supermarkt, Primera,... code intoetsen voor bundel. 

http://kpn.com/prepaid/bundels

Alle bundels met de dramatische snelheid, de dagbundels dus, zijn beëindigd. Ik neem aan hierom: Die snelheid is niet meer van deze tijd; daar werkt niks meer mee. Met hedendaagse snelheid zouden die te duur worden. 

Trouwens. Wel eens aan een abonnementje gedacht? Per saldo veel goedkoper (meer GB en ⏲ voor minder €). En zorgeloos. 

Bijvoorbeeld bij de budget provider van kpn: Simyo.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • November 18, 2025

Heel typisch dat de codes om bundels van beltegoed te kopen er niet meer staan. Een week of 2 geleden nog wel.

Het is daardoor wel wat meer omslachtig.

Wat niet meer kan: "bel"-tegoed kopen bij supermarkt, Primera,... code intoetsen voor bundel. 

http://kpn.com/prepaid/bundels

Alle bundels met de dramatische snelheid, de dagbundels dus, zijn beëindigd. Ik neem aan hierom: Die snelheid is niet meer van deze tijd; daar werkt niks meer mee. Met hedendaagse snelheid zouden die te duur worden. 

Trouwens. Wel eens aan een abonnementje gedacht? Per saldo veel goedkoper (meer GB en ⏲ voor minder €). En zorgeloos. 

Bijvoorbeeld bij de budget provider van kpn: Simyo.

Mijn vrouw en ik zijn juist van een abbonement weer terug overgestapt op Prepaid.

Wij gebruiken onze telefoons erg weinig, bellen doen we bijna niet, data ook heel weinig, en als het moeten hebben we gewoon wifi en bellen we via whatsapp, een abbonement zou voor ons altijd duurder uitkomen.

Wel jammer van de dagbundels, die waren voor mensen zoals ons erg handig.

Wij hebben beiden dan ook besloten over te stappen naar Odido Prepaid.

Die heb echt hele leuke betaalbare prepaid, dag,weekend en weekbundels.

Erg jammer want we waren wel tevreden bij KPN.

Nog een tip voor de mensen die bundels willen kopen met beltegoed, dat kan nog steeds, alleen niet via een code , maar via de KPN Prepaid app, dan kan je alsnog de bundels met je prepaid tegoed betalen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 18, 2025

Mijn vrouw en ik zijn juist van een abbonement weer terug overgestapt op Prepaid.

Wij gebruiken onze telefoons erg weinig, bellen doen we bijna niet, data ook heel weinig, en als het moeten hebben we gewoon wifi en bellen we via whatsapp

Je weet dat dát niet meetelt voor het geldig houden van de aansluiting?

Alleen gebruik via 4G (5G is voor prepaid niet beschikbaar) houdt de aansluiting geldig. Dus ook standaard bellen en sms. Bellen via wifi met Whatsapp en tekst via Whatsapp via wifi is geen “verbruik” dus telt niet mee voor de “6 maanden geldigheid na elk laatste gebruik".

Zelf gebruik ik mobiel alleen maar. Die peperdure vaste telefoon is hier eruit. Uit die besparing, ik was tot 13 jaar geleden zo'n € 20 per maand kwijt aan de vaste belkosten, betaal ik m'n mobiele abonnement. En dan heb ik daardoor óók nog ESPN én Pluspakket gratis in KPN TV. Dus eigenlijk geld toe voor bellen. Met alleen de mobiel.

Prepaid is ook niet goedkoop. Ook daar zou ik flink wat kosten aan kwijt zijn en het gebruik is niet zo zorgeloos als mobiel abonnement met onbeperkt bellen/sms en 40 GB per maand. Waar ik dus omgerekend niets voor kwijt ben….

Nota Bene: bij Odido kun je geen ouderwetse GSM gebruiken. Die hebben geen 2G/GSM netwerk meer.