Skip to main content

Krijg een code sms van een bank steeds maar weer opnieuw binnen.

Had daarna een codesms van een andere financiƫle instelling nodig om alleen al in te kunnen loggen, maar als men die verstuurt, krijg ik weer de eerste sms van de eerste bank binnen.

Lijkt wel of alles wat daarna aan me verstuurd wordt, het eerdere bericht weer een zetje geeft en zelf niet verstuurd wordt.

Dit duurt al 24 uur nu.

Alles al geprobeerd, toestel opnieuw opstarten, sim in andere telefoon, kan nu dus niet bij een deel van mn geld.

Verblijf momenteel in Vietnam.

Ā 

Aanvulling: Tel.nr. in mijn gegevens is tel.nr. voordat oude nummer werd gemigreerd. Aanpassen lukt niet want dat moet bevestigd worden met...een sms code šŸ˜‚.

Huidige tel.nr. met de sms problemen eindigd op 591.


Hi @MarcelD70! Dat kan niet de bedoeling zijn. Als iemand anders je een sms stuurt, krijg je die wel goed binnen?

Verder zie ik in je profiel geen gegevens. Zou je willen proberen via de gegeven link deze nog een keer in te vullen en hier te laten weten wanneer je dit gedaan hebt?


Jammer Bram dat je niet aandachtig leest. Als ik geen sms kan ontvangen kan ik dus ook geen gegevens aanpassen.

Ā 

Inmiddels op weten te lossen door in het buitenland handmatig in de gsm een andere buitenlandse provider te kiezen (viettel) die kennelijk de sms communicatie tussen nl en vn wel goed af weet te handelen.