Skip to main content
Vraag

Door gebrek aan voorraad loop ik de gratis Nokia mis

  • 16 August 2024
  • 9 reacties
  • 128 keer bekeken

Mijn prepaid Samsung werkt alleen op G2. Ik kreeg van KPN een brief dat in december 2025 alleen nog G4 ondersteuning wordt verleend en daarom het aanbod om een Nokia te komen ophalen die wel op G4 werkt voor maar 9 euro. Ik ben daarop naar de KPN winkel Nieuwegein gegaan en kreeg te horen dat ik op de wachtlijst kwam te staan omdat de voorraad van deze actie Nokia telefoons op was en ze op nieuwe zaten te wachten. Na maanden kreeg ik vanmorgen een telefoontje van de KPN winkel Nieuwegein dat mijn Nokia binnen was. Maar omdat de actie periode inmiddels voorbij was zou dit toestel nu 30 euro kosten!  Dus omdat de KPN winkel tijdens de actieperiode onvoldoende voorraad had  val ik nu buiten het actie aanbod van KPN. Heeft iemand anders dezelfde ervaring en/of weet iemand wat ik moet doen?

Hallo @Ad KPN ,

Tsjaa, met dit soort acties is het altijd: Op is op. 
 

En de Nokia was dus niet gratis maar wel negen euro. 
 

Op zich is 30 euro nu nog steeds niet veel voor een hele nieuwe telefoon. Dus ren nu snel naar de winkel, anders vis je dadelijk weer achter het net. Bovendien moet je wat want vanaf 1 december 2025 is het sowieso over en uit met G2. 


Ik heb nooit gezegd dat het om een gratis Nokia ging; ik weet niet wie deze titel heeft verzonnen. En verder is 30 euro de normale prijs en is dat ook bij veel andere providers. Ik stap denk ik maar over als KPN dit niet netjes oplost.


Ik heb nooit gezegd dat het om een gratis Nokia ging; ik weet niet wie deze titel heeft verzonnen. En verder is 30 euro de normale prijs en is dat ook bij veel andere providers. Ik stap denk ik maar over als KPN dit niet netjes oplost.

Heb je niet iets zwart-op-wit dat de Nokia nageleverd wordt voor €9 en de kleine lettertjes goed gelezen @Ad_Community ???


Er waren 13.000 toestellen beschikbaar en "zolang de voorraad strekt".

Die voor de actie waren en zijn op dus was de actie feitelijk verlopen. 


Klopt niet met wat ik van de medewerker van de KPN winkel Nieuwegein te horen kreeg: actie toestellen waren tijdelijk niet op voorraad maar zouden ze weer binnenkrijgen. Ik werd op de wachtlijst gezet voor als die toestellen weer biinnkwamen, hetgeen blijkbaar gisteren is gebeurd. Maar toen was de actieperiode inmiddels verlopen!


Laten we dan even de kpn moderator afwachten. Die komt hier nog. 


Ja graag, dat had ik ook gehoopt: die zal namens KPN op deze issue reageren neem ik aan? Ik  heb diverse keren dit proberen aan te kaarten via de Klantendienst, maar krijg slechts niet relevante, standaard antwoorden. Daaom dit Forum benadrerd omdat ik zag dat je dan wel een inhoudelijke reactie van de Moderator krijg, namens KPN neem ik aan.


Ja graag, dat had ik ook gehoopt: die zal namens KPN op deze issue reageren neem ik aan? Ik  heb diverse keren dit proberen aan te kaarten via de Klantendienst, maar krijg slechts niet relevante, standaard antwoorden. Daaom dit Forum benadrerd omdat ik zag dat je dan wel een inhoudelijke reactie van de Moderator krijg, namens KPN neem ik aan.

Dit kan een dag of drie duren, het is redelijk druk.


Goedemorgen @Ad_Community, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Lastige kwestie dit. Ik ben zelf niet bekend met deze actie en kan er zodoende ook niet echt iets zinnigs over zeggen. Het beste advies dat ik je vanaf hier kan geven, is om hier een klacht over in te dienen. Daarvoor kun je dit klachtenformulier gebruiken en dan zal er binnen 10 werkdagen contact met je worden opgenomen. Uiteraard hoop ik op een voor jou goede uitkomst 🙏🏻


Reageer