Skip to main content
Antwoord

Geen bevestiging sms gekregen na aankoop prepaidbundel Onbeperkt Online

• July 28, 2025
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi.

Ik heb net twee keer een prepaid bundel onbeperkt online proberen te kopen. Beide keren heb ik van “1200” een sms gekregen met het bericht “sms_topup_not_available”, maar er is wel geld afgeschreven van mijn bankrekening, en ik heb die bundel ook niet gehad omdat mijn 4g het niet doet.

wat betekent dit en hoe moet ik het oplossen? ik moet namelijk wel gewoon bereikbaar zijn.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@merelhak . Welkom hier.

Ik krijg de indruk dat er op dat moment iets niet helemaal lekker ging met ons systeem.  Dan zie je vaak dat het geïncasseerde bedrag teruggestort wordt. Is dat bij jou ook het geval? 

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 31, 2025

Hoi ​@merelhak . Welkom hier.

Ik krijg de indruk dat er op dat moment iets niet helemaal lekker ging met ons systeem.  Dan zie je vaak dat het geïncasseerde bedrag teruggestort wordt. Is dat bij jou ook het geval? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 31, 2025

hoi, ja ik heb inderdaad de bedragen teruggestort gekregen vandaag. Het zal dan inderdaad wel een foutje in het systeem zijn geweest. Voor nu heb ik tijdelijk een andere bundel gedaan zodat ik toch gewoon bereikbaar ben en dan probeer ik het later nog eens. bedankt voor de reactie!