Skip to main content

Hallo,

Hier ook hetzelfde probleem. Ik heb een prepaid kpn sim kaart in een GPS horloge gedaan, maar hij geeft geen gps signaal..

Hopelijk kunnen jullie kijken of de instelling goed staat! 

groeten, 

Gerlinde 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Gerlinde83,

Zou je je profiel nog aan willen vullen met het simkaartnummer van deze simkaart? Die heb ik nog nodig voordat ik je hier verder mee kan helpen 🙂

Laat je het weten als je hem in hebt gevuld? Dan kan ik daarna voor je aan de slag!


Hai @Maja_ 

ik wist even niet waar het in te vullen, dus het staat nu bij de opmerkingen in mijn profiel! 


Dat is helemaal perfect @Gerlinde83, normaal gesproken zeg ik zelf al bij dat dit in het opmerkingsveld kan, maar ik zie nu dat ik dat hier vergeten ben 😅

Ik heb de betreffende instelling aangepast. Zou je het horloge even uit en weer aan kunnen zetten? Hopelijk pakt hij het daarna direct goed op!


Is het gelukt @Gerlinde83🙂


Sorry! Vergeten te reageren, hij doet het! Top, bedankt! 


Aaah helemaal super!

Bedankt dat je het alsnog even laat weten 😊


Hallo @Maja_ 

Ik heb nog een simkaart met hetzelfde probleem! Heb het nummer in de opmerkingen gezet, zou je de instellingen willen checken en evt aan willen passen? 
alvast bedankt! 
Gerlinde 


Zou je kunnen controleren of deze het nu ook goed doet @Gerlinde83


Yes, hij doet het! Dankjewel 


Ah super, graag gedaan! 😊


Hoi @Maja_ hij heeft het een paar dagen goed gedaan, maar nu niet.. wil je er nogmaals naar kijken? 
 


Hmm, de betreffende instelling leek verwijderd te zijn 🤔

Ik heb hem weer aangepast, zou je kunnen checken of hij het weer doet nu?


Ja hij doet het weer. 
bij die eerste geeft hij ook alleen maar lbs aan.. wil je die ook nog een x checken? 


Ik heb ze beide goed staan @Gerlinde83, raar dus dat het nu bij 1 van de 2 niet goed gaat. Wellicht het apparaat waar hij in zit even herstarten?


Hmm, nee dat helpt niet.. 😞


Ik heb even niet meer helemaal helder over welk van de 2 nummers we het nu hebben 😅 Zou je me kunnen vertellen wat de laatste 2 cijfers van het betreffende nummer zijn?


Sim:76

tel:56


Hoe gaat het nu @Gerlinde83? Ik heb nog een andere wijziging geprobeerd nu!


Yes, ze doen het allebei nu! Bedankt weer @Maja_ 


Ah heel fijn!

En nu ook voor altijd hoop ik 😃


Dag @Maja_ 

de gps functies doet het weer niet:( wil jij checken of de instellingen goed staan? 
als de horloges een tijdje niet zijn gebruikt, lijkt het alsof de instellingen weer teruggezet worden! 
groeten, Gerlinde 


Hmm, bij beide stond het nog goed in de systemen 🤔

Ik heb de instellingen even ‘ververst', maakt dat een verschil @Gerlinde83?


Hoi @Maja_ 

Het is weer zover 😞 geen gps op de horloges.. Het blijft toch gek dat ze steeds wegvallen? 
Wil jij checken of alles nog goed staat? 
Groeten, Gerlinde 


Mijn excuus voor de late reactie @Gerlinde83, jouw bericht is ergens tussen wal en schip geraakt en ik zie hem nu pas 😬

Voor beide nummers lijken de instellingen goed te staan: is het inmiddels weer in orde?


Nee, ze pakken de gps nog steeds niet..