Hallo heb een week geleden in NL een onbeperkte bundel 128 bit aangeschaft (werkte goed) Nu Iin Grancanaria geen verbinding of internet, Wat nu?
Hallo
Probeer eens handmatig een ander mobiel netwerk te selecteren. Of switch van 4G naar 5G of andersom.
bron :
Wat kan ik doen om goed bereik te hebben in het buitenland?
Als KPN-klant in het buitenland ben je te gast op het netwerk van een buitenlandse provider. We hebben als provider afspraken over roaming met providers in het buitenland, maar dat betekent niet dat wij inzicht hebben in of invloed hebben op de kwaliteit van het netwerk van deze provider.
Tips voor goed bereik in het buitenland
Als het ene netwerk niet goed (genoeg) werkt, kun je handmatig een ander netwerk kiezen in de instellingen van je toestel. Dat kan verschil maken. Net als in Nederland heeft provider A op bepaalde locaties beter bereik dan provider B of andersom. Handmatig een ander netwerk selecteren doe je als volgt:
- Start het toestel opnieuw op
- Controleer of roaming staat ingeschakeld
- Kies handmatig een mobiel netwerk
Android: "Instellingen" - "Mobiele Netwerken" - "Netwerken Zoeken",
iPhone: "Instellingen" - "Aanbieder" - "Automatisch" uitschakelen, en kies handmatig een andere provider) - Test of het zonder 4G wel werkt (niet alle netwerken ondersteunen 4G)
- Controleer of de APN staat ingesteld op portalmmm.nl of internet (APN instellingen voor 4G KPN)
Ik heb in Nederland prepaid van Kpn. Vorige week heb ik in Nederland een maandbundel onbeperkt internet 128 bitt gekocht en geïnstalleerd. In Nederland werkte dat prima. Nu in Grancanaria krijg ik geen verbinding met deze bundel. Wat doe ik fout ?
Wat doe ik fout ?
Volg de instructie uit mijn eerste reactie eens.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.