Skip to main content
Antwoord

Geen service ondanks actieve prepaidbundel

• August 7, 2025
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Sinds gisteravond heb ik geen service meer en kan ik dus geen berichten meer sturen, ontvangen en bellen. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals aan en uitzetten en vliegtuigmodus aan en uitzetten. Ook de netwerkselectie handmatig kiezen lukt niet, omdat hij blijft laden als ik ‘automatische netwerkselectie’ probeer uit te schakelen. Misschien ontstaan er problemen omdat ik een fysieke simkaart van KPN en een andere eSim heb? 

Beste antwoord door PeterG

Hoe oud is de simkaart voor prepaid? 2017 en ouder wordt niet meer ondersteund en in deze periode definitief uitgeschakeld. 

Het ene na andere topic met dezelfde opmerking rolt dezer dagen binnen. 

Meestal opgelost met nieuwe simkaart.

Snelst even naar kpn winkel gaan. Een nieuwe simkaart voor prepaid kost € 4,99. 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Hoe oud is de simkaart voor prepaid? 2017 en ouder wordt niet meer ondersteund en in deze periode definitief uitgeschakeld. 

Het ene na andere topic met dezelfde opmerking rolt dezer dagen binnen. 

Meestal opgelost met nieuwe simkaart.

Snelst even naar kpn winkel gaan. Een nieuwe simkaart voor prepaid kost € 4,99. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@irene02, je hebt al een aantal dingen geprobeerd zonder succes begrijp ik. Dat je een andere e-sim hebt zou niet uit moeten maken, als je in de instellingen goed hebt staan welke sim waarvoor gebruikt wordt.

Het zou kunnen zijn dat je simkaart verouderd is zoals Peter noemt, dat zien we vaker met prepaid. Heb je al een nieuwe kunnen halen?