Skip to main content
Antwoord

Gratis extra prepaid tegoed activeren via de KPN app werkt niet

• September 27, 2025
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb een nieuwe prepaid sim kaart en wil het gratis extra tegoed van 7,50 activeren. De sim kaart is geactiveerd, heb ook een KPN account (is dat nodig?). Krijg na het invullen van mjn gegevens in de KPN prepaid app en het drukken op de knop ‘aanvragen’ bovenin het scherm een rode balk met aan de linkerkant in die balk een uitroepteken in een rondje. Verder geen foutmelding er bij. Geen idee wat er aan de hand is. 

Beste antwoord door Noordzee

Jazeker, deze link voor een terugbelafspraak zou moeten werken: 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

(Ik heb de link ook meteen maar even aangepast in de eerste reactie.) 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 28, 2025

Hallo ​@MierPrep ,

Er zijn momenteel meer klanten die dat niet lukt. 

Maar in jouw situatie kun je het beste online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) met de klantenservice maken.
Daar kunnen ze dit dan voor je nakijken en hopelijk is het gratis tegoed dan snel geregeld! 

Meer informatie over prepaid:

bron: 

• Auteur
  • September 28, 2025

Dank voor je reactie, de link hierboven lijkt een algemene link te zijn en daar heb ik me al suf gezocht. Heb een specifieke link waar ik direct een afspraak kan inplannen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 28, 2025

Jazeker, deze link voor een terugbelafspraak zou moeten werken: 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

(Ik heb de link ook meteen maar even aangepast in de eerste reactie.) 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 30, 2025

Hoi ​@MierPrep , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Goed om te zien dat je al zo goed op weg bent geholpen door ​@Noordzee! Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze Helpdesk en zo ja, wat was de uitkomst? Ben benieuwd en hoor het graag!

• Auteur
  • September 30, 2025

Het is vanochtend dmv een belafspraak opgelost. 

Probleem schijnt vaker voor te komen begreep ik van dame die mij hielp. Zie het ook hier vaker voorbij komen. Vreemd dat de oorzaak niet wordt aangepakt. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 30, 2025

Goed om te horen dat het probleem middels een terugbelafspraak is verholpen ​@MierPrep en bedankt dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen!