Skip to main content
Antwoord

Het lukt me niet de €7,50 gratis prepaid tegoed aan te vragen

• September 25, 2025
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo het lukt me niet om 7,50 gratis prepaid tegoed aan te vragen.

Bij instellingen geef ik alle info in maar na indrukken knop aanvragen gebeurd er niks?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Wim_boerke ,

Gebruik je daarvoor de prepaid-app? 

Bonustegoed aanvragen

Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat kan gemakkelijk in de KPN Prepaid App.

Je kunt je bonustegoed gebruiken om te internetten en te bellen en sms'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en de EU. Buiten de EU kan je de bonustegoed niet gebruiken. Je kunt je bonustegoed ook niet gebruiken om bundels te kopen.

bron: 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Hallo ​@Wim_boerke ,

Gebruik je daarvoor de prepaid-app? 

Bonustegoed aanvragen

Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat kan gemakkelijk in de KPN Prepaid App.

Je kunt je bonustegoed gebruiken om te internetten en te bellen en sms'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en de EU. Buiten de EU kan je de bonustegoed niet gebruiken. Je kunt je bonustegoed ook niet gebruiken om bundels te kopen.

bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2025

Ja, ik gebruik de prepaid app maar had deze al geïnstalleerd voor mijn vorige prepaid nummer maar dit was verlopen omdat ik ik het langere tijd niet gebruikt heb. Als ik nu bij instellingen alle persoonlijke info invoer gebeurd er na indrukken knop aanvragen niks?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 26, 2025

Ja, ik gebruik de prepaid app maar had deze al geïnstalleerd voor mijn vorige prepaid nummer maar dit was verlopen omdat ik ik het langere tijd niet gebruikt heb. Als ik nu bij instellingen alle persoonlijke info invoer gebeurd er na indrukken knop aanvragen niks?

Probeer eens een nieuw ID aan te maken voor jouw nieuwe prepaidnummer. Dus eerst al jouw gegevens verwijderen en dan daarna een nieuw KPN-ID aanmaken. Desnoods met een ander e-mailadres. Koppel dan daar jouw nieuwe prepaidnummer aan. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2025

Nieuw ID aangemaakt voor mijn KPN met nieuwe e-mailadres, vervolgens prepaid nummer gekoppeld en KPN prepaid opnieuw geïnstalleerd. Maar lukt nog steeds niet???

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 27, 2025

Hi ​@Wim_boerke en welkom bij de KPN Community. Super dat je al wat hulp hebt gehad!

Gek dat ook het met een nieuw ID niet gelukt is. 😕 In dat geval kun je het beste een belafspraak met ons maken.
Mijn collega kan dit dan voor je nakijken en hopelijk is het gratis tegoed dan snel geregeld! 

Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor het graag!