Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik controleren of een Prepaid simkaart geblokkeerd is?

• November 17, 2025
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik heb al jaren een prepaid-simkaart. Die heeft altijd prima gewerkt, maar nu niet meer. Hoe kan ik achterhalen of de simkaart is geblokkeerd of dat er iets anders aan de hand is? Ik gebruik de kaart in het buitenland.

Met vriendelijke groet,

Eric.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Ericte, welkom op onze community! Ik heb je topics even samengevoegd. Ik kan hier niet met je meekijken maar als je het nummer al een tijdje niet (uitgaand) gebruikt hebt of opgewaardeerd is de kans aanwezig dat hij inderdaad geblokkeerd is. Hierover wordt ook een sms gestuurd dus als het toestel wel aanstaat en netwerk heeft zou hij die ook moeten ontvangen. Als het toestel uitgeweest is vanaf het moment dat de sms gestuurd is totdat hij geblokkeerd is zou je die kunnen missen.

Vanuit het buitenland is contact altijd wat lastig maar je kunt altijd even met ons bellen op 0031612001200 of contact opnemen met onze webcare afdeling via social media. Je kunt ook het online vragenformulier gebruiken. Vermeld hierbij het 06-nummer en je simkaartnummer.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 18, 2025

Hallo,

Ik vermoed dat mijn simkaart is geblokkeerd, terwijl ik voldoende beltegoed heb. Hierdoor ondervind ik problemen bij het activeren van mijn bankapps. Ik wil een moderator vriendelijk verzoeken om mij hierbij te helpen. Mijn mobiele nummer en simkaartnummer staan in mijn profiel.

Met vriendelijke groet,

Eric

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hoi ​@Ericte, welkom op onze community! Ik heb je topics even samengevoegd. Ik kan hier niet met je meekijken maar als je het nummer al een tijdje niet (uitgaand) gebruikt hebt of opgewaardeerd is de kans aanwezig dat hij inderdaad geblokkeerd is. Hierover wordt ook een sms gestuurd dus als het toestel wel aanstaat en netwerk heeft zou hij die ook moeten ontvangen. Als het toestel uitgeweest is vanaf het moment dat de sms gestuurd is totdat hij geblokkeerd is zou je die kunnen missen.

Vanuit het buitenland is contact altijd wat lastig maar je kunt altijd even met ons bellen op 0031612001200 of contact opnemen met onze webcare afdeling via social media. Je kunt ook het online vragenformulier gebruiken. Vermeld hierbij het 06-nummer en je simkaartnummer.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 30, 2025

Как пользоваться сим картой безлимит 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 30, 2025

Как пользоваться сим картой безлимит 

Hoe gebruik je een onbeperkte simkaart?