Skip to main content

Hoe kan ik een simkaart activeren vanuit het buitenland?

• 25 februari 2024
  • 5 reacties
  • 140 keer bekeken

Hallo, ik wil ook mijn sim kaart aktiveren vanuit het buitenland maar kan in mijn profiel niet vinden waar ik dat moet invoeren en vraag om hulp in deze

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 februari 2024

Hallo Jasper,

Mijn vraag  was waar vind ik waar ik in mijn gegevens mijn Simkaart-, en 06 nummer in kan zetten zodat jullie het vrij kunnen schakelen. Dat zou volgens de: de voorafgaande chats in mijn profiel bij persoonlijke informatie moeten zijn, maar ik kan dit niet vinden.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18388 reacties
  • 26 februari 2024

Het gaat om het forumprofiel ← klik op deze link, dan vind je “Persoonlijke opmerkingen” helemaal onderaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 februari 2024

Hallo RBxx,

Ik heb mijn Simkaartnummer en 06 nummer in mijn profiel ingevoerd.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @dekorte. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het simkaartje zojuist voor je geactiveerd, misschien dat het nog nodig is om jouw toestel opnieuw op te starten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 februari 2024

Hallo vIKASH

Vikash van KPN schreef:

Hoi @dekorte. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het simkaartje zojuist voor je geactiveerd, misschien dat het nog nodig is om jouw toestel opnieuw op te starten. 

Hallo Vikash,

Ik heb het toestel opnieuw gestart: Ik kan nu normaal telefoneren. Het gaat perfekt, klasse gedaan en veel dank hiervoor.

Mvgr.

MJ😊