Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik mijn simkaart opnieuw activeren als ik in Duitsland ben?

• May 8, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Hallo Admin,
unt u mijn simkaart opnieuw activeren omdat ik momenteel in Duitsland ben. Je kunt het nummer vinden in mijn profiel. Hartelijk dank!
Max

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@MaxM89, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Het beste wat je kan doen is om even contact met ons op te nemen. Vanuit Duitsland kan dit via 0031 6 1200 1200. Mocht je daar ook bereikbaar zijn via een Nederlandse 06-nummer, dan kunnen wij ook contact met je opnemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Admin edit:

Let op: je kunt jouw simkaart alleen activeren in Nederland. Ga je naar het buitenland? Zorg dan dat je jouw simkaart activeert vóór vertrek. Activeren vanuit het buitenland is niet meer mogelijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 9, 2025

Hi ​@MaxM89, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Het beste wat je kan doen is om even contact met ons op te nemen. Vanuit Duitsland kan dit via 0031 6 1200 1200. Mocht je daar ook bereikbaar zijn via een Nederlandse 06-nummer, dan kunnen wij ook contact met je opnemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Admin edit:

Let op: je kunt jouw simkaart alleen activeren in Nederland. Ga je naar het buitenland? Zorg dan dat je jouw simkaart activeert vóór vertrek. Activeren vanuit het buitenland is niet meer mogelijk.