Skip to main content
Antwoord

Hoe krijg ik contact met jullie als ik in het buitenland zit?

• May 2, 2025
  • 8 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik zit momenteel in het buitenland en heb een vraag  waarbij ik een medewerker nodig heb. Op mijn nl telefoonnummer krijg ik hier hoge kosten voor. Ik heb een ander telefoonnummer zonder hoge belkosten. Maar de chatbox laat jullie hier niet op bellen. Hoe kan ik mail of bel contact met een medewerker krijgen zonder hoge kosten omdat ik in het buitenland zit?

Beste antwoord door Marlon92

+31 6 1200 1200

Of dit forum. Of Facebook/Twitter.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Antwoord
  • May 2, 2025

+31 6 1200 1200

Of dit forum. Of Facebook/Twitter.

Hiermee heb ik nog steeds hoge belkosten. Is er een andere manier? Ik kan emailen. Via wifi bellen of gebeld worden op een duits telefoon nummer (zonder belkosten)

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 2, 2025

Hiermee heb ik nog steeds hoge belkosten. Is er een andere manier? Ik kan emailen. Via wifi bellen of gebeld worden op een duits telefoon nummer (zonder belkosten)

Dat is helaas niet mogelijk, je kan dan alleen via Facebook of Twitter chatten met KPN.
Of gewoon die hoge kosten accepteren.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 2, 2025

Ik heb ooit eens begrepen dat  als je als klant van KPN met een mobiel abo van KPN de belkosten gewoon van je bundel afgaan.

Kan KPN dit bevestigen of tegenspreken?

​@Tamara12345678 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 6, 2025

Hoi ​@Tamara12345678 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Is het je inmiddels gelukt om contact met ons te krijgen via Facebook of X?

Ik heb ooit eens begrepen dat  als je als klant van KPN met een mobiel abo van KPN de belkosten gewoon van je bundel afgaan.

​@Tamara12345678 

Deze begrijp ik niet helemaal ​@JanD , kun je dit nader toelichten? Alvast bedankt :)

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 6, 2025

​@Tamara12345678 

Of bedoel je dan als iemand vanuit het buitenland met ons belt op het nummer +31 6 1200 1200?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 6, 2025

​@Tamara12345678 

Of bedoel je dan als iemand vanuit het buitenland met ons belt op het nummer +31 6 1200 1200?

Dat bedoel ik inderdaad ​@Jan van KPN .

Stel, ik ben in het buitenland en bel KPN via +31612001200, dan gaat het gewoon van mijn belbundel af las ik laatst ergens binnen dit topic en word ik daarvoor niet buiten de bundel om aangeslagen.

Dat wil ik graag bevestigd of ontkracht hebben via KPN.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 6, 2025

Helder ​@JanD! Maar dit klopt; als je vanuit een EU land belt met het nummer +31 6 1200 1200 dan vallen deze gesprekskosten binnen je belbundel. Dit betekent dus dat er geen extra kosten worden gemaakt zolang je nog minuten over hebt van je bundel of een onbeperkt bellen abonnement hebt. Buiten de EU gaat deze vlieger alleen niet op, daar gelden andere tarieven. Hier kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht voor het bellen naar Nederlandse nummers, inclusief dus het nummer van onze klantenservice.Â