Skip to main content
Beantwoord

Hoe vervang ik een prepaid simkaart als ik de oude kwijt ben?

  • 25 August 2024
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik ben nu op vakantie ik ga morgen vliegen en ik kom er achter dat ik mijn prepaid kwijt ben. En ik heb een Azerbaijan's nummer nu in mijn telefoon. En ik wil er nu een aanvragen maar het stuurt een code naar mijn 06 nummer die ik kwijt ben. En ik wil er een aanvragen maar ik kan het niet kan iemand mij helpen?

Vervelend dat je de simkaart kwijt bent. 

Buiten Nederland een nieuwe prepaid simkaart aanvragen met nummerbehoud is bijzonder lastig. Zeker als je 'm nooit hebt geregistreerd via MijnKPN. 

Zodra je weer in Nederland bent naar een kpn winkel gaan is de 'makkelijkste' manier.

Beter nieuws heb ik niet voor je.

Een nieuwe simkaart bij verlies kan alleen telefonisch via +31612001200 van uit buitenland. Of in een kpn winkel of via 0800-0402 in Nederland. Dat nummer is alleen vanaf een ander Nederlands nummer te bellen. 

Een simkaart gaat naar een Nederlands adres.

Maar het snelst is een kpn winkel. 😉


Hi en welkom op de KPN Community @Eaglefang2801.

Ik hoop dat je er uit gekomen bent met de tips van @PeterG hierboven. Als het voor vertrek niet gelukt is, dan kan je overwegen om onze klantenservice te bellen. Zij sturen de simkaart dan op, die gaat altijd naar het adres dat bij ons bekend is. Misschien dat een familielid het dan naar je kan opsturen.


Reageer